Gå til innhold

Roseblader

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen her som har vært i bryllup hvor det har blitt kastet roseblader i steden for ris? Innbiller meg at det er skikelig lekkert,men vet ikke om det er best med friske eller frysetørkede? Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke sett dette, men innbiller meg at det vil være bittelitt "cheezy"...Men, uansett vil det være finest med friske!! Syns jeg :-)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg tror det kan være fint, men tror det er best med frysetørrede, de flagrer liksom litt mer før de faller til bakken - friske roseblader vil falle litt for fort, tror jeg.

Skrevet

I min fetters bryllup brukte de friske roseblader istedetfor ris.

Brudepikene gikk foran brudeparet ut av kirken og strødde roseblader på hver sin side og kastet bladene over brudeparet da de stod på trappen.

Var veldig fint synes jeg! :dagensrose:

Skrevet

:hoppe: Det var jo en god idè!

Har aldri vert i bryllup der noen har brukt roseblader, men det er sikkert utrolig fint!

Vi kommer sikkert til å bruke såpebobler, det kommer i alle fall barna til å like!! :wink:

Skrevet

Jeg har også tenkt på såpebobler, men er redd det vil sette flekker på kjolen... :-?

Roseblader er en god idè...

Men hvem rydder egentlig opp etter dette? Uansett hva man kaster???

Skrevet

Du får kjøpt egne såpebobler beregnet til dette spm ikke setter flekker. Jeg vat at blant annet bryllupsbutikken.no har disse, men de er svindyre.

Skrevet

Men hvem rydder egentlig opp etter dette? Uansett hva man kaster???

Skrevet

Såpebobler kan du få kjøpt på Ebay til en billig penge. Tror det var ca kr 70 for en pakke på 96 eks. frakt. Det finnes mindre og større pakker også...

Vet ikke hvem som rydder opp etter ris/roseblad-kasting.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Er det ikke derfor man skal bruke biologisk nedbrytbare ting å kaste på brudeparet - det er vel ikke så veldig farlig om de tørkede rosebladene blåser bort eller blir liggende?

Skrevet

Nei,det er jo nedbrytbart. Det eneste er vel kanskje at det er litt kjipt for neste brudepar at det ligger igjen masse greier når de kommer...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...