AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #1 Skrevet 13. juni 2018 Jeg åpnet nettopp en pk porsjonsstykke ytrefilet fra firstprice. 150 gr. Den var veldig rød og blodig så den så helg grei ut. Derimot luktet den svært sur. Nesten bittert? Det er vel slik det lukter når de ikke skal spises? Den var ikke gått ut på dato, lappen viste 22 juni. Uansett, jeg valgte å kaste den i søpla. Og måtte skrubbe fjøla godt. Men den lukta sitter i nesa og ganen min nå. Fysj! Anonymkode: 158ee...c10
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #2 Skrevet 13. juni 2018 Det lukta litt oversaltet også under den sure lukta. Jeg måtte gå og kaste det i søppelspannet ute så sterkt som det luktet. GRØSS! Anonymkode: 158ee...c10
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Hva tror du døde dyr skal lukte? Blomster? Anonymkode: 2d27e...4fb
Brunhilde Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Jeg spiser ikke mat som lukter vondt, og rått kjøtt lukter egentlig ikke så mye, syns jeg. Tror du gjorde lurt i å kaste den.
Isambard Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 Det kalles vel "surt". Det kommer av melkesyrebakterier. Det er ilke farlig i og for seg, men tyder på at ting har ligget en stund.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #6 Skrevet 21. juni 2018 Hvis det lukter litt surt går det bra om man gjennomsteker skikkelig. Hvis den lukter død og fordervelse er den blitt dårlig. Jeg husker ikke helt hvordan død og fordervelse lukter, for hjernen har en fiffig evne til å fortrenge de mest ubehagelige detaljene. Det minner litt om råtne egg, bare verre. Anonymkode: 17468...5dd 1
male32 Skrevet 21. juni 2018 #7 Skrevet 21. juni 2018 Du må jo ta den med til butikken da å få enten ny eller pengene tilbake. Ikke kaste den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå