Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Odense
Skrevet

Er ute etter en isblå øyeskygge som virkelig viser, har sett på en som chanel har på sn, den er azur blå,men er så vanskelig å se om den er skikkelig knall blå..Må vere en lys strålende farge..litt vanskelig og forklare, men visst noen vet om en skikkeli fin blå farge så gi beskjed!! Matchende eyeliner hjelper også :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Revlon har en som er skikkelig strålende og skinnende. Den er kjempefin.

Skrevet

Synes den til Chanel er fin, men om du vil ha knallblå blir den nok for lys.

Gjest gjest1
Skrevet

Har en kjempefin fra Lancome, men den er dyyyyr! nr 317 er det iallfall. Den har vart i et år nå, men det er nok mer fordi jeg liker grønn øyenskygge bedre.

Skrevet

Skal den være knallblå eller isblå? Selv mener jeg at isblå er en lys turkis farge. Hvis det er en slik farge du er ute etter, så har Lancome en slik farge i den nye vårpaletten sin.

Gjest Odense
Skrevet

Takk for svar! skal ut å lete litt....

Skrevet
Skal den være knallblå eller isblå? Selv mener jeg at isblå er en lys turkis farge. Hvis det er en slik farge du er ute etter, så har Lancome en slik farge i den nye vårpaletten sin.

i skrinet med fire farger? hvilke andre er det isåfall?

-lurer på om jeg så dette, og så så flott ut!

hvor mye koster det, noen som vet?

Skrevet

Kjempebra isblå (lys blåturkis skimrende farge) øyenskygge og eyeliner har de på H&M også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...