Gå til innhold

Jolly Cola

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har lett overalt nå, men klarer ikke å finne ut hvordan jeg får kjøpt Jolly Cola. Dette er min fars favorittdrikk, så tenkte å kjøpe for å overraske han. Vet de solgte på Yoolando før, men finner det ikke nå:(

Er det noen som vet hvor man får kjøpt det? :)

Anonymkode: 35b2a...c3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett den, men har du sjekket Deli de luca? De pleier av og til å ha litt unike drikker. Noen av de litt større "global food" sjappene pleier også å ha. Ikke de som er asiatisk eller arabisk, men mer de som fokuserer mer på internasjonalt fra alle steder.

Anonymkode: bf6df...54f

Skrevet (endret)

Jeg har ikke sett Jolly Cola i Norge siden 80-tallet, men den er så vidt jeg vet fortsatt vanlig i Danmark. Har du mulighet til å reise til Danmark? 

Jolly Cola ble produsert på lisens av flere små bryggerier i Norge tidligere. I min barndom på Sørlandet kjøpte vi den fra Rønnevigs bryggeri i Lillesand. 

Endret av Perelandra
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har lett overalt nå, men klarer ikke å finne ut hvordan jeg får kjøpt Jolly Cola. Dette er min fars favorittdrikk, så tenkte å kjøpe for å overraske han. Vet de solgte på Yoolando før, men finner det ikke nå:(

Er det noen som vet hvor man får kjøpt det? :)

Anonymkode: 35b2a...c3e

Jolly produseres vel på Færøyene.

du kan kontakte produsenten på FB og be dem shippe det? 

https://fo.m.wikipedia.org/wiki/Föroya_Bjór.  

Anonymkode: 5cec7...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...