Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har SVÆRT mye arr på overdelen av lårene og armene, og går derfor kun i klær som dekker minst halve låret og halve overarmen. Føler meg heller ikke vel med noe som viser mye rygg/bryst. Finnes det noe badetøy som er såpass "dekkende"? Nærmeste jeg kommer er "badedrakt med ben" i ellos (klarer ikke linke dit, gjør et søk) men den er litt for kort i benene, og dekker ikke noe av armene. Jeg bruker rundt str 40 (ellosklær, er litt usikker på hva jeg bruker i annet tøy, det varierer litt), og er ca 80 c. God støtte til brystene hadde og vært bra. Er jeg virkelig nødt til å svømme i shorts og t-skjorte? Det er litt tungvindt, og når jeg svømmer for å TRENE blir det fort litt hemmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 Det går kanskje an å bruke treningstopp (med armer) og treningsshorts (ala sykkelshorts)? Det ser iallefall veldig naturlig ut og er dekkende, samt at hvis det er tynt stoff så vil det ikke være i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #3 Del Skrevet 2. mars 2005 Takk for svar Jo, det er jo et alternativ, men klær som ikke er bereknet for klorvann blir fort ganske så ødelagt desverre. Jeg fant en her http://www.klubben.no/script/swimshop/bysv...at=1&varenr=674 som jeg vurderer, men den er litt dyr, og jeg er usikker på hvilken størrelse jeg bruker og om den er særlig holdbar, og betyr "motstandsdrakt" at det blir tyngre å svømme tro? Det ser heller ikke ut som om den gir noen særlig støtte til brystene? Er det noen her som har erfaring med denne badedrakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 2. mars 2005 #4 Del Skrevet 2. mars 2005 Det ser ikke ut som den gir så mye støtte, nei, men det går vel an å bruke en bikinibh under? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. mars 2005 #5 Del Skrevet 2. mars 2005 Mail dem som selger den og spør hvordan den er? De har kanskje fått tilbakemeldinger fra kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 2. mars 2005 #6 Del Skrevet 2. mars 2005 Mange bikinier med små søte skjørt til. Og i fjor hadde mange bikinier singlet istedenfor bikinitopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå