Drumf Skrevet 13. juni 2018 #1 Del Skrevet 13. juni 2018 (endret) Hei! Vi bestilte og betalte for en tur på søndag og fant fort ut at vi hadde booket datoer som ikke passet. To timer senere avbestilte jeg denne turen fordi jeg hadde krav på å avbestille innen 4 timer jf. denne linken: https://www.norwegian.no/booking/bestillingsinformasjon/regler-og-vilkar-for-vare-billettyper/alle-flyvninger-unntatt-langdistanseruter-lowfare/ (Lowfare-billetter) Jeg har ikke fått pengene tilbake enda. Noen som vet hvor lang tid tar det før jeg har pengene tilbake på konto? Dessuten, jeg har krav på fullt beløp refundert har jeg ikke? Endret 13. juni 2018 av Drumf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merovingian Skrevet 13. juni 2018 #2 Del Skrevet 13. juni 2018 Ja, du har krav på å få refundert hele beløpet. Når det gjelder tidsramme på tilbakeføring av pengene, tja, er hipp som happ. Det hat tatt dem alt fra 4 dager til 4 måneder å tilbakeføre beløp til meg tidligere, ved kontakt skynder dem som regel på kundens bank at de ikke frigir beløpet eller at de har stor arbeidsmengde. Du burde ihvertfall påregne 3-7 virkedager før pengene er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #3 Del Skrevet 13. juni 2018 Om du avbestilte innenfor 4 timer fra bestilling så får du full refusjon. Denne refusjonen tar normalt 5-7 arbeidsdager. Anonymkode: 38a64...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 14. juni 2018 #4 Del Skrevet 14. juni 2018 Et enkelt Google-søk viser at det kan ta opp til 28 dager Gjorde det samme selv forrige onsdag og hadde pengene tilbake nå på tirsdag. Forundrer meg at ingen prøver å Google eller søke på nettsidene til det aktuelle selskapet, før man går inn på Kvinnguiden å lager en ny diskusjonstråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå