Pearl2.0 Skrevet 13. juni 2018 #1 Skrevet 13. juni 2018 Er et par mnd på overtid med frisørbesøket, oog skal i bryllup beste helg, så jeg burde dra og ta etterveksten nå. Problemet (?) er at jeg drar til Hellas uka etter der igjen. Har det noe å si for fargen? Bør jeg bruke hatt/solbeskyttelse mot hår/vente med frisør? Kan egentlig ikke vente😅
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #2 Skrevet 13. juni 2018 Jeg ville stripet nå og prøvd å være flink med å bruke hatt/caps i Hellas. Jeg er selv ikke flink til å beskytte håret om sommeren, så må som regel til frisøren igjen etter sommeren for å fikse😆 Anonymkode: d7d56...a64
Pearl2.0 Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville stripet nå og prøvd å være flink med å bruke hatt/caps i Hellas. Jeg er selv ikke flink til å beskytte håret om sommeren, så må som regel til frisøren igjen etter sommeren for å fikse😆 Anonymkode: d7d56...a64 Ja, det er nettopp det☺️ må sikkert innom en tur etter sommeren uansett, så får vi ta sjansen på å dra før ferien. Vil jo være fin til bryllupet så😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå