smil Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har to hender, en foran og en bak. Noen spiser meg mens andre kaster meg. I mørket lyser jeg og i lys glitrer jeg. Jeg liker meg best i jord. Hva er jeg?
CheapChampagne Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Å NEEEI!! Ikke en til av de gåtene uten svar! Blir gal av de! Kommer ikke til å klare å tenke på noe annet til vi har funnet svaret. Håper inderlig at det er noen som klarer den med en gang.
camilla26 Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 Si hva der er da? Angrer på at jeg gikk inn her.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har to hender' date=' en foran og en bak. Noen spiser meg mens andre kaster meg. I mørket lyser jeg og i lys glitrer jeg. Jeg liker meg best i jord. Hva er jeg?[/quote'] En trøffel. Logisk, egentlig, i hvert fall så lenge det ikke problematiseres...
CheapChampagne Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Angrer på at jeg gikk inn her. Jeg og! Blir sprø av disse gåtene! Ikke har jeg et eneste forslag å komme med heller.
smil Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2005 Ikke meningen å gjøre dere gale altså, men jeg vil gjerne finne det svaret! Tenkte litt på meitemark, men det stemmer ikke helt da...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 Uffe, sånnt som dette ER slitsomt! Håper om det er noen som vet, så skriver man det her! *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå