Gå til innhold

Hva ville dere tenkt dersom daten..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. sa at hele hans hjerte tilhørte deg etter første date, og at han var glad i deg etter 2. date?

Anonymkode: 9f361...c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil blitt litt stressa og utilpass hvis det hadde blitt sagt så tidlig. Hadde ikke visst helt hva jeg skulle svare og mest sannsynlig trukket meg litt tilbake. Har selv opplevd en date som var litt overivrig, og det ble ikke noe mellom oss, for å si det sånn.

Anonymkode: e0842...760

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville rygget. 

Anonymkode: 4c649...fb8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil blitt litt stressa og utilpass hvis det hadde blitt sagt så tidlig. Hadde ikke visst helt hva jeg skulle svare og mest sannsynlig trukket meg litt tilbake. Har selv opplevd en date som var litt overivrig, og det ble ikke noe mellom oss, for å si det sånn.

Anonymkode: e0842...760

Jeg må innrømme jeg føler på det samme. Hva er årsaken bak slik oppførsel? Er det virkelig ekte kjærlighet fra vedkommendes side? Jeg bare stusser over hvordan man kan være glad i noen man knapt kjenner.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville rygget. 

Anonymkode: 4c649...fb8

Du ville rygget, men ville du ha møtt han igjen når du føler deg "klar"? Eller er det takk og farvel?

Anonymkode: 53b89...e92

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt nervøs, og antageligvis ghostet han. 

Anonymkode: 29a41...c30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt nervøs, og antageligvis ghostet han. 

Anonymkode: 29a41...c30

Hva tror du blir utfallet dersom man fortsetter å date en som er såpass "forelsket" etter så kort tid, over lang tid? Kan det komme noe godt ut av det, eller vil ikke denne overivrigheten noen gang forsvinne? Er det et personlighetstrekk?

Anonymkode: 53b89...e92

Skrevet

Huff. Det hørtes skikkelig utrivelig ut! Best å ghoste :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt litt skremt.

Ingen vet at hjertet tilhører den andre på sin første date. Man kjenner jo knapt personen. Man kan si man føler seg veldig tiltrukket, og har lyst til å bli bedre kjent. Men ikke at hele hjertet tilhører den andre med en gang.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...