Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har meldt meg inn på Sukker, og lurer på dette med meldinger. Spiller det noen rolle om man bare skriver "hei" eller om man skriver en litt lengre tekst i åpningsmeldingen, eller ser menn uansett bare på bildene, om dama er fin eller ikke? Selvfølgelig er folk forskjellige, men hva erfarer dere? 

Anonymkode: bfb93...c62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte en stund på å finne en god "match" - men så fant jeg ut at man må betale medlemskap for å kunne sende meldinger. Det gadd jeg ikke og slettet profilen.

Anonymkode: d22dd...97e

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte en stund på å finne en god "match" - men så fant jeg ut at man må betale medlemskap for å kunne sende meldinger. Det gadd jeg ikke og slettet profilen.

Anonymkode: d22dd...97e

Du kan sende meldinger til dem med supermedlemskap selv om du ikke har det selv.

Anonymkode: c5504...7d2

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å si, men det går jo an å prøve en mellomting. F.eks "Hei, likte profilen din" og gjerne hva du likte eller hva som fikk deg til å ta kontakt. Jeg er kvinne selv, og synes det blir litt voldsomt når jeg får et kjempelangt brev som første initiativ og jeg ror ikke man kommer utenom at utseendet betyr en del, spesielt i  begynnelsen. Min erfaring er at mange ikke er så veldig interesserte i å skrive, de vil helst møtes med en gang. Og så har du jo de tilfellene der de beskriver seg som at noe helt annet enn det man har sagt at man ser etter, og som likevel tar kontakt. 

Anonymkode: 847c8...c25

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...