Gjest LoisLane Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Jeg bruker Win MX for å laste ned musikk, men har litt vansker med å finne "sære" sanger. Finnes det noe bedre og bredere der ute?
Gjest kenneth Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Jeg bruker Win MX for å laste ned musikk' date=' men har litt vansker med å finne "sære" sanger. Finnes det noe bedre og bredere der ute?[/quote'] Brukte WinMx før. Byttet til Direct Connect. Mye bedre synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 Brukte også WinMX før, men slet med akkurat det samme som deg Lois... Nå bruker jeg DC++ og finner alt det jeg har søkt på, sært eller ikke sært... Ellers er Bittorent noe jeg har hørt veldig mye bra om, men har ikke ordnet meg det fordi jeg er fornøyd med det jeg har
-Fisken- Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 DC++ er jo egentlig bare bra om man har en del "to share". Jeg synes kazaa lite er bra.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 DC++ er jo egentlig bare bra om man har en del "to share". Joa, det er sant... Man må ha litt å dele for å komme seg inn på huber... Jeg hadde 1Gb når jeg startet (og det er ikke mye i forhold til de krava som er der inne) men fant det jeg var ute etter likevel. "Rekrutt-huben" er for nye, og der er det fkatisk veeeldig mange brukere...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Forresten, noen som vet om Bittorent fungerer som DC++ når det gjelder å ha mye å dele for å komme inn her og der?
Gjest LoisLane Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 Prøver DC++ nå, men klarer ikke helt å koble meg opp. Hvordan vet jeg IP-adresse?
Cronos Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Forresten, noen som vet om Bittorent fungerer som DC++ når det gjelder å ha mye å dele for å komme inn her og der? Du trenger å dele akkurat ingenting for å "komme inn". Du deler kun det du henter ned selv til enhver tid (og så kan du i tillegg være hyggelig mot andre og fortsette å dele det du allerede er ferdig med å laste ned). Prøver DC++ nå, men klarer ikke helt å koble meg opp. Hvordan vet jeg IP-adresse? Regner med du spør om hvordan man kommer inn på en hub. Vel, enten må du åpne "Favorites" og dobbelklikke på en av favorittene dine (men den er vel antakelig tom nå til å begynne med..) Eller så må du gå på "Public hubs", og dobbelklikke på en av de som dukker opp der. Og hvis det ikke dukker opp noen der, så må du legge inn en liste over public hubs. Hmmm.. var det noen som skjønte dette, tro?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Direct connect er ikke spesielt bra til sær musikk. Det finnes et par p2p-nettverk som kun har musikk, blandt annet et som heter soulseek: http://www.zeropaid.com/soulseek/
Gjest Madeline Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 Jeg bruker warez P2P client ( finner den på www.warez.com). Har funnet alt jeg har søkt på, selv sære sanger. Har kun brukt den et par måneder, men har lastet ned mye musikk. Anbefales.
Gjest Aurélie Skrevet 8. mars 2005 #11 Skrevet 8. mars 2005 Jeg bruker eMule, synes det fungerer godt, men av en eller annen grunn stopper nedlastingen når det bare er bittelitt igjen, og så går det evigheter før det blir fullført. Men en enkel sak å finne de låtene jeg er på utkikk etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå