Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sooooo ladys, i need some help 🙊

Har aldri hatt problemer med blødninger mellom eggløsning og mensen men plutselig denne mnd så skulle jeg da visst få oppleve det. 

Det er 6 dager til forventet mensen, har en syklus på 28-30 dager, spot on. Bruker alltid å få en forvarsel på mens i form av pittelitt brun utflod før den setter i gang dagen etter men denne gange ble det knallrødt med en gang. Har moderate mensmurringer men ikke sånn som jeg pleier å ha.

Nå har det vært tre dager med minimalt med blødning, så vidt jeg har behov for OB sånn egentlig men har det likevell. Det ser ikke ut som mensen, å (beklager dette) det lukter skikkelig rent blod, ikke mensenaktig.

Er det noe galt med meg eller er dette innenfor normalen? Har jo aldri opplevd dette så freaker litt ut egentlig 🙊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sluttet med prevensjon nylig?

Anonymkode: 1fd35...39a

Skrevet

Nei, har aldri gått på prevensjon. Har et barn på 9 år, å vi prøver nå på nr 2 etter en SA i November. Syklusen stabiliserte seg rimelig kjap etter SA så det er så rart at den plutselig skal begynne sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn som skjer iblant ang mens.

Anonymkode: f8570...144

• Liker 1
Skrevet

Kan ha vært en tidlig abort?

Skrevet

Ja, sikker sånn som skjer. Tidlig abort kan det sikkert være også. Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Festeblødning kanskje? 😊

Anonymkode: 9a039...c9a

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Festeblødning kanskje? 😊

Tror ikke festeblødning skal være så "mye" som det jeg har. Det veksler mellom rød/brunt/oransje 😊 Pluss at jeg tok en test i dag tidlig å den var negativ.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Men jeg hadde negativ test i dag da. Får vel bare vente å se hvordan det blir den dagen mensen skal komme 😊 vært råkult om det viser seg at jeg er gravid men jeg har null trua akkurat nå. Blod er ikke positivt for meg 😅 Men takk for link, det sto en del interessant der 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, husk at du får utslag på testen tidligst fire dager før IKM 😊 Oppdater oss når du vet mer! 😊

Skrevet

2 dager til forventet mensen, negativ test så det ser kanskje ut som om mensen kom ) dager for tidlig. Har nå stoppet å blø helt, 3 dager med minimale blødninger. Som regel blør jeg kraftig på dag 2. Har fortsatt murringer der nede.

AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Hvor lenge pleier du å blø til vanlig da? Noen får ikke positiv test før noen dager etter mensen skulle ha kommet, andre lengre 🤷🏼‍♀️ 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. Hvor lenge pleier du å blø til vanlig da? Noen får ikke positiv test før noen dager etter mensen skulle ha kommet, andre lengre 🤷🏼‍♀️ 

4-5 dager å mye mere blod enn dette. Kroppen er en rar "ting", forsoner meg med at mensen kom tidligere denne mnd da 🙊 Kan glatt få 28 dagers syklus i stede for 34 😁

• Liker 1
Skrevet
På 15.6.2018 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Vel, i dag skal mensen komme. Ingen antydning å heller ingen tegn på at den skal komme. Minimalt med murringer å puppene er normale igjen så jeg forsoner meg med at mensen kom på dag 28 denne mnd :) Har en del hvit utflod og føler det er rennende men det er sikkert normalt etter mens :)

Helt enormt om jeg får 28 dagerssykluser i stede for 34 så jeg er spent på om det blir sånn fremover :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...