Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om frisører er billigere i Danmark enn i Norge?

Anonymkode: d8cdc...d11

AnonymBruker
Skrevet

Det aner jeg ingenting om, men reise og opphold, mat og drikke, gjør det vel ikke så økonomisk attraktivt? 

Anonymkode: f6d55...5e8

Skrevet

Akkurat som i Norge er det avhengig av hvor man er og hva som skal gjøres. 

Men med tanke på at dansk valuta er 30% dyrere enn norsk så skal du til en ganske suspekt frisør før det blir billig nok til at reisen ned er verdt det.

Jeg har barbermaskin, du kan låne den gratis hvis du vil.

Skrevet
8 minutter siden, Emmelise skrev:

Men med tanke på at dansk valuta er 30% dyrere enn norsk så skal du til en ganske suspekt frisør før det blir billig nok til at reisen ned er verdt det.

Hun tenker vel helst på når hun er der på ferie likevel.  Men som du sier, kronekursen gjør at det blir liten forskjell.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det aner jeg ingenting om, men reise og opphold, mat og drikke, gjør det vel ikke så økonomisk attraktivt? 

Anonymkode: f6d55...5e8

2 timer siden, Emmelise skrev:

Hvis det var vanskelig å forstå så skal jeg så klart gjøre det i forbindelse med ferie. Det er vel ingen som reiser til Danmark kun for et frisørbesøk. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det var vanskelig å forstå så skal jeg så klart gjøre det i forbindelse med ferie. Det er vel ingen som reiser til Danmark kun for et frisørbesøk. 

Jeg håper da inderlig ikke det :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant en frisør i Danmark som var så knallbra, at det er nesten så jeg vurderer å dra dit igjen bare for å fikse sveisen. 😁😁

Anonymkode: ac015...090

Skrevet

For en herreklipp her hvor jeg jobber så koster det rundt 150 danske hos en vanlig relativt populær frisør. 

AnonymBruker
Skrevet

TS: Gjør et kjapt googlesøk etter frisører i området du skal feriere i. Mange frisører har prisliste på nett. Med dagens kronekurs tror jeg ikke det er allverden å spare.

Anonymkode: 2e26b...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...