lillesky Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har hørt om mange som bruker silikondråper i håret for at det skal bli fint og blankt. Synes å huske at silikon ikke er bra for håret...? Men jeg har litt "matt" hår (pga. farging/bleiking/striping). Er det noen som har erfaring med dette? Og hvor får man kjøpt det?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Så lenge du bruker en renseshampo ca en gang pr uke, går det helt bra. Gode produkter: *Paul Mitchell Gloss Drops *Laminates Drops Eventuelt Vinyl ett eller annet spray fra Redken. Alt fås hos Lookfantastic
lillesky Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2005 Noen som vet om sånt finnes på tax free? Eller i Spania?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 Frisørprodukter finnes vel ikke på tax free? I Spania finner du de samme tingene (hos frisører) som hos norske frisører, men jeg vet ikke om det er noe særlig å spare på det...
Gjest Daniella_ Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Jeg bruker den fra Kerastase Nutritive. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå