AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #1 Skrevet 13. juni 2018 Må spørre her ettersom jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne. TVen kjøpt fra komplett.no gikk kaputt etter 1 måned. Tilkalte kundeservice og ble bedt om å gå til Elesco og fylle ut et skjema der (de som fikser reparasjoner for dem), fylte ut skjema og etter 1 uke fikk jeg plutselig melding fra et tredje firma, Dalens Elektronikk service. De ba meg sende et bilde av etikkene på TVen så de kunne bestille riktige deler. Svarte med MMSbilde og ikke hørt noe på over 1 måned (har ikke hatt tid til å styre med dette). Vet ikke om det var "feil" å sende bilde på MMS, men fikk literally bare beskjed om "send bilde" uten noen vedlagt epost eller noe annet sted å sende det, litt merkelig? Eh hvem faen kontakter jeg nå? Komplett, Elesco eller Dalen? Anonymkode: 7ba7d...262
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #2 Skrevet 13. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Må spørre her ettersom jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne. TVen kjøpt fra komplett.no gikk kaputt etter 1 måned. Tilkalte kundeservice og ble bedt om å gå til Elesco og fylle ut et skjema der (de som fikser reparasjoner for dem), fylte ut skjema og etter 1 uke fikk jeg plutselig melding fra et tredje firma, Dalens Elektronikk service. De ba meg sende et bilde av etikkene på TVen så de kunne bestille riktige deler. Svarte med MMSbilde og ikke hørt noe på over 1 måned (har ikke hatt tid til å styre med dette). Vet ikke om det var "feil" å sende bilde på MMS, men fikk literally bare beskjed om "send bilde" uten noen vedlagt epost eller noe annet sted å sende det, litt merkelig? Eh hvem faen kontakter jeg nå? Komplett, Elesco eller Dalen? Anonymkode: 7ba7d...262 Jeg hadde startet med Dalen, som var de siste du var i kontakt med. Deretter jobbet meg oppover kjeden om du ikke fikk svar eller noe skjedde. Anonymkode: 4082c...351 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #3 Skrevet 13. juni 2018 Har du spurt om de fikk bildet, eller sitter du bare og venter og håper på det beste? Anonymkode: 91fdf...82e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå