Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 fikk h&m katalogen i posten idag og fant såå mye fint! men det er alltid lsik med disse klærne at n¨r du tar dem på så er det noe helt anna. derfor lurte jeg på om det var noen form for bindene kjøp her? om man kan bestille, få det i posten, prøve også eventuelt sende tilbake? og om det i det hele tatt koster noen ting?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Du har 14 dagers returrett. Hvordan du velger å gjøre det med betaling bestemmer du selv. Det står godt forklart i katalogen og her.. www.hm.com :-D
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 Og når du får klærne dine følger det med ferdiggjort returkupong. H&M har en helt ypperlig returordning.
Elze Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 Det er selvsagt anledning til å returnere klær til HM, uansett årsak. Det er lovfestet med angrerett på postordresalg. Men - du betaler litt for det, porto på pakken du får tilsendt, og eventuell returporto må du betale uansett. Kostnaden for selve klærne du returnerer, får du refundert. Det følger med et skjema og en returadresselapp, så det er veldig enkelt.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 må man betale for klæærne uansett? også får man det eventuel returnert dersom man velger å sende tilbake klærne?
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 må man betale for klæærne uansett? også får man det eventuel returnert dersom man velger å sende tilbake klærne? Du må betale for pakken, men du får jo returnert pengene hvis du sender det tilbake. Minus porto begge veier.
Scheherazade Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har Rowells Konto. Det fungerer slik at jeg får regning cirka en måned etter jeg fikk pakken. Eksempel: Fikk pakke for tre uker siden omtrent. To av bikinitoppene var for små, så jeg sendte de tilbake til HM. Kostet meg 20 kroner i porto. Dersom pakken er over en viss vekt, 250 gram tror jeg?, bruker du er ferdig portolapp som ligger i pakken. Denne koster 40 kr å bruke. Det vil si, dersom du skal returnere masse, koster det likevel ikke mer enn 40 kroner. Bruker du lappen, legger HM ut for deg, og de 40 kronene i returporto kommer på regningen din. Bestilte to nye topper i større størrelse, og fikk de en ukes tid etterpå. Har fortsatt ikke fått regning på klærne. Når regningen kommer, vil de to opprinnelige toppene blitt trukket fra og de to nye lagt til. Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå