AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #1 Skrevet 13. juni 2018 Jeg har slet en periode med angst og depersjoner i to år for tre år siden. Kom meg ut av det ved hjelp av psykolog og mye jobbing selv. Det siste året har jeg likevel hatt noen «angstperioder» hvor jeg får angst for ting som skjedde for lenge siden, feil som jeg har gjort, ting som jeg egentlig har forsonet meg selv med og tilgitt meg selv for. Jeg begynner å gruble på de og blir lei meg. Dette er gjerne i perioder hvor jeg er mye alene (når kjæresten er på jobb), jeg er syk eller stresset og sliten. Et par dager senere kan jeg le av meg selv for alle de dumme tankene jeg tenkte. Det er så vanvittig slitsomt!! Har noen erfaring med å komme seg ut av slike perioder? Anonymkode: 00c68...7ad
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #2 Skrevet 13. juni 2018 Går du fortsatt til psykolog? Jeg tror det kunne vært mye hjelp i å ta det opp med h*n. Anonymkode: 60c8b...091
Brimi Skrevet 13. juni 2018 #3 Skrevet 13. juni 2018 Av min erfaring vil det hjelpe å akseptere at man får slike perioder innimellom og det å tenke at det går tross alt over. Det er lett å si, men jo mer man stresser over at man får angst, jo mer angst får man. Dessuten er det viktig å se på tiggerne og se hva man kan gjøre med de. F.eks når du er alene. Har du noe å gjøre når kjæresten din er på jobb? Hvis ikke ville jeg ha sett etter en hobby eller noe sånt. Samme med når du er stresset eller sliten, klarer du å finne hvile? Hva skal til for at du skal klare å finne hvile?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #4 Skrevet 13. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Går du fortsatt til psykolog? Jeg tror det kunne vært mye hjelp i å ta det opp med h*n. Anonymkode: 60c8b...091 Jeg går ikke til psykolog nå nei. Anonymkode: 00c68...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå