Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flytta inn i en 30 kvmt stor leilighet nå.

Vet dere om et billig abonnement som passer bra for en så liten leilighet? Gjerne så rimelig som mulig!🙂

Anonymkode: db5ff...30a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størrelsen på leiligheten betyr ikke så mye. Viktigere er hva du bruker Internet til. 

For mange vil det holde med et mobil abonnement. Det er vel 400 for ubegrenset data nå. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, stan skrev:

Det er vel 400 for ubegrenset data nå. 

Nei det er det ikke, eller, det er det men de taper sinnsykt med penger på det så i lengden vil det ikke vare, enten slutter de med hele abonnementet elle vil de forsøke kvitte seg med kunder som faktisk bruker det de betaler for. Ville ikke belagt meg på et slikt system for fremtidig internett hjemme.

Anonymkode: a99b4...891

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke, eller, det er det men de taper sinnsykt med penger på det så i lengden vil det ikke vare, enten slutter de med hele abonnementet elle vil de forsøke kvitte seg med kunder som faktisk bruker det de betaler for. Ville ikke belagt meg på et slikt system for fremtidig internett hjemme.

Anonymkode: a99b4...891

Nei, men det kan likevel være verd å vurdere kun et mobilabonnement. Men det kommer veldig an på bruken av Internett. 

Er det kun en person så er et eget abonnement for internet via kabel i tillegg til et mobilabonnement unødvendig. 

Men vi trenger litt mer informasjon fra TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...