Berit_mor Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Nå har jeg gjort meg ferdig med handelen, så da legger jeg ut dene linken til dere http://www.lisenett.no/restekurv.shtml Nå har jeg kjøpt gutteanntrekk til brudesvenene vårres og tiara Legg gjærne inn tips til andre steder som evnt har tilbud og lign. Surfer mest på de samme sidene om og om igjæn jeg så tar gjærne imot tips :-?
Søta Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 takk for flott tips!!!! Skal sende noen hvis jeg finner noen. Er du innteresert i utenlanske sider?
Berit_mor Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2005 takk for flott tips!!!! Skal sende noen hvis jeg finner noen. Er du innteresert i utenlanske sider? Ja, veldig intrissert i alle sider jeg
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Hva er det du leter etter - noe spesielt? Har lagt inn mange sider på favoritter på dataen hjemme - skal legge de ut når jeg kommer hjem! www.weddingchannel.com er en fin side - men dde sender ikke til Norge!!!! :-( skulle gjerne kjøpt noe selv, men kjenner ingen jeg kan sende til i USA som kan videresende til meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå