Gå til innhold

Høy menn versus små kvinner


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Så her er det småjentene treffes. Så koselig at det er flere småttinger på KG. Jeg er 162, tror jeg og mannen min er 188. Synes det er sjarmerende med stor forskjell, men det kan godt være det er fordi det er det vi har (høna eller egget).

Tror ikke så mye på at verken lave eller høye kvinner er mer attraktive, synes heller ikke det var noe hyggelig at 10na skrev:

"Klær sitter penere på høye kvinner, og ja, høye kvinner har større respekt i arbeidslivet OG får lettere jobb....... har helt klart sine fordeler...... og til slutt - hvilken mann sier nei-takk til en kvinne med laaaaaange ben????"

Hvorfor må du skrive sånt, tror du det er noe koselig å høre?

Har ikke fått noen jobb heller, så akkurat nå var det veldig sårt at noen måtte si noe dårlig om lave jenter. Alle modeller er høye, tror du ikke vi blir minnet ofte nok på at folk syns klær sitter bedre på høye?

Æsj, nå ble jeg i skikkelig dårlig humør! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Jeg er bare 161 høy, aner ikke hvor høy typen er men han er iallfall ganske høy.

Har vært sammen med typer som har vært både høyere og faktisk litt lavere enn meg, funker som bare faen alt samma!!! :wink:

Men jeg har litt "komplekser" pga høyden min da, så jeg bruker en del platåsko o.l...... :roll: (Jada, jeg vet at det har gått av moten, men jeg er ingen moteløve, jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hvilken mann sier nei takk til en kvinne hvis hun har lange ben?? Antar de sier nei hvis d er dårlig kvalitet på bena....

Små kvinner ser yngre ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig synes du det S.Sadie, du er jo liten selv jo...... :ler:

Høye kvinner er grasiøse og elegante og rett og slett helt uimotståelige! Små kvinner er......... små :blunke:

10na :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellen Marie

Selvfølgelig sier du det du sier, 10na.... :-?

Jeg vil gjerne også være av sammen oppfatning som deg, men det stemmer ikke i 9 av 10 tilfeller.

Jeg er slank og høy selv, 180 cm. For noen år siden gikk jeg modell for Elite. Jeg har fortsatt en bra figur, men kunne gjerne vært ihvertfall 10-12 cm lavere. Når jeg er på by'n med venninner, er det som regel de som får draget på gutta. Vet ikke om de ser på meg som en trussel, men de holder seg på avstand. Det er ikke spesielt guttegutter som skygger banen, men kjekke typer. Noen av dem er i dag gift med venninner av meg. Jeg er singel og barnløs.

Noen gutter liker høye jenter, men de fleste fortrekker de små, min bitterlige erfaring. :cry:

Et par av mine små venninner har skikkelig lange bein, trenger ikke være på vår høyde for å ha det. Kommer an på hvordan du er proporsjonert.

Utrolig at jeg ønsker meg mindre, som har vært i modellbransjen, men det er nesten bare der det er kult å være høy.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg nå, Ellen Marie.... Gutter som føler seg truet av ei jentes høyde, er vel ikke verdt det uansett? Slik ville da jeg tenkt det. Er 1.80 selv, og i høye hæler hadde du dratt godt fra meg i høyden, men jeg ser ikke at det kan være noe galt i å se opp til jenta! Jeg føler meg i allefall ikke som en mindre mann enn det jeg er uansett.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

D var aldrig min mening og rakke ned på høye jenter, jeg syntest bare d var så morsomt å få d bekreftet d som jeg har observert at små kvinner og høye menn går så godt sammen: Mine foreldre: 197 cm og 163cm jeg og min kjæreste 157cm og 203 cm. Og ellers par som jeg ser her og der.

D er jo situasjoner der jeg godt kunne tenkt meg en "innbygget" heis; f.eks: når jeg skal ha noe p den øverste hyllen i seksjonen. etc.etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg har alltid likt å være liten jeg (162), og skulle gjerne vært enda mindre!

selv om det er elegant på enkelte med lange bein, er det veldig opp og ned, det skal stå i stil til resten av dama, flaggstangtendenser er ikke mye lekkert.

Jeg liker best å være lav og stortrives med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10na...du 10na

Lurer bare på hvilke jobber som er enklere å få has på når du er høy. Er det disse strippejobbene som du hevder å ha hatt du sikter til? Hva er forresten pr def høy kvinne??

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klips!

Ikke bli deppa pga slike uttalelser, det får du ikke lov til :D

At klær sitter bedre på høye jenter.. det var hennes mening, mange som mener det motsatte:)

Jeg er høy selv(1.77 el 1.78). Men å ta stilling til at klær ser generelt bedre ut på det ene eller andre.. Det blir for dumt.

Kommer jo an på bl.a fasong, type klesplagg, stil osv det.

Ikke om en er høy eller lav.. Det er bare forskjellig hva en kler.

Og at det er lettere for høye kvinner å få jobb.. kan ikke snakke av mye erfaring der, har ikke hatt så mange jobber i løpet av mitt 19 årige liv..

Men er du kvalifisert for en jobb ser de ikke på høyden din.

Det kan jeg aldri i verden tro på :ler:

(bortsett fra modellverdenen da..men det er da heller ingenting å trakte etter,ikke sant)

Er forresten jenter på 1.70 +/- som er modeller og.. da må det jo være utseende de ser på,ikke høyden..

Og du... jeg har alltid fått høre at det er vanskeligere for høye jenter å få seg type.. det har ikke vært sant det heller.

Så lenge fyren liker DEG, driter han jo i om du er 1.50 eller 1-90.

Sikker på at du er flott jeg!

Igjen.. la ikke slike utsagn på inn på deg- du vet bedre, ikke sant :wink:

Lykke til med jobb og alt!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...