Gå til innhold

Han har brutt noen av tinder-reglene mine, men jeg er enda interessert. Dumt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har brutt 3 av reglene:

1. Han beskrev seg selv som morsom, og slang på klassikeren "mamma sier iallfall det". Folk som sier de er morsom er som oftest ikke det. Han spøkte også med noe i begynnelsen av kontakten vår, som jeg ikke syns var morsomt. Det var ikke noe fælt, helt uskyldig. 

2. Han hadde ikke snap på tinderprofilen, men i bioen på instagram. Offentlig snapnavn er fy.

3. Han har nevnt testiklene sine i en samtale, men jeg tror det var for å teste meg. Han har sagt at han ikke liker gåingen rundt grøten på tinder og er lei av A4-samtaler som dør ut. Det var ikke noe seksuelt ved det, men i sammenheng med noe om hygienerutiner.

Grunnen til at jeg oppretter tråden er for at jeg tror jeg vil møte han, han er oppegående, søt, har ting på stell og virker sosialt intelligent. Men jeg er svært selvbeskyttende, noen ganger så mye at jeg er i veien for meg selv og gode opplevelser. Vi er begge i slutten av 20årene. Har snakket om at han skal besøke meg, da må han reise noen timer med bil så vil vurdere det skikkelig før vi avtaler tidspunkt.

Hva tenker KG-politiet?

Anonymkode: a59ce...bf4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Han beskrev seg selv som morsom, og slang på klassikeren "mamma sier iallfall det". Folk som sier de er morsom er som oftest ikke det. Han spøkte også med noe i begynnelsen av kontakten vår, som jeg ikke syns var morsomt. Det var ikke noe fælt, helt uskyldig. 

2. Han hadde ikke snap på tinderprofilen, men i bioen på instagram. Offentlig snapnavn er fy.

3. Han har nevnt testiklene sine i en samtale, men jeg tror det var for å teste meg. Han har sagt at han ikke liker gåingen rundt grøten på tinder og er lei av A4-samtaler som dør ut. Det var ikke noe seksuelt ved det, men i sammenheng med noe om hygienerutiner.

Grunnen til at jeg oppretter tråden er for at jeg tror jeg vil møte han, han er oppegående, søt, har ting på stell og virker sosialt intelligent. Men jeg er svært selvbeskyttende, noen ganger så mye at jeg er i veien for meg selv og gode opplevelser. Vi er begge i slutten av 20årene. Har snakket om at han skal besøke meg, da må han reise noen timer med bil så vil vurdere det skikkelig før vi avtaler tidspunkt.

Hva tenker KG-politiet?

Den eneste leveregelen jeg har er å ikke ha noen, så herfra får du bare et godkjent, eksemplarisk.

Anonymkode: 15052...41f

Skrevet

Tinder-regler er tåpelig. 

Hva med å snakke med han før du møter han? På gamlemåten, per tlf? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Meadow skrev:

Tinder-regler er tåpelig. 

Hva med å snakke med han før du møter han? På gamlemåten, per tlf? 

Nei, regler er bra. Har du erfart å snakke med noen på tlf før møte? Hvordan gikk du frem?

Mvh. TS

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste leveregelen jeg har er å ikke ha noen, så herfra får du bare et godkjent, eksemplarisk.

Hæ? Hva er godkjent?

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hva er godkjent?

TS

At han har brutt regler. Til og med tre. Stjerne i boka!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, regler er bra. Har du erfart å snakke med noen på tlf før møte? Hvordan gikk du frem?

Mvh. TS

Man ringer! 

Snakk med ham, se hvordan det går. Går det fint så spør du om dere kan møtes. Ikke avtal en hel helg eller overnatting. 

Anonymkode: 4da2d...f31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man ringer! 

Snakk med ham, se hvordan det går. Går det fint så spør du om dere kan møtes. Ikke avtal en hel helg eller overnatting. 

Anonymkode: 4da2d...f31

Jeg må jo først spørre om han vil ringes og så be om tlf.nr., det høres så unaturlig ut og forestiller meg at det blir en klein forespørsel med et kleint svar...

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mvh. TS

For meg er det uaktuelt å møte noen jeg ikke har snakket med. Har snakket på telefon lenge med de jeg har møtt. Har også med en snakket på face-time et par ganger før vi møttes. Da kjenner du personen litt før du møter vedkommende, og du har et mer realistisk bilde av hvordan han er.

Det å lage regler er forresten ganske dumt... Tenk om du går glipp av drømmemannen din fordi du har laget sånne dumme regler (særlig regel nr 1). Prøv å være litt laid-back og bli kjent med personen før du bestemmer deg.

Anonymkode: d2c7d...01b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må jo først spørre om han vil ringes og så be om tlf.nr., det høres så unaturlig ut og forestiller meg at det blir en klein forespørsel med et kleint svar...

Ts

Det er ganske vanlig å snakkes på tlf med dem man blir kjent med på nettdating, men jeg er litt eldre enn deg, mulig dette er noe de som er eldre gjør..

Spør om dere skal prate på tlf og hvilket nummer du skal ringe. Han sier garantert ja til det, ikke kleint i det hele tatt. Og beklager hvis dette føles frekt: Men hvis det er kleint å spørre om å snakke med noen på telefon, da har du kanskje litt problemer med det sosiale, som kanskje henger sammen med alle reglene du har laget deg. Det begrenser deg, så prøv å være mer åpen og modig.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker KG-politiet?

Jeg tenker at om du er mer opphengt i reglene enn i personen, så får du det litt tøft på datingfronten. Om du liker han, så glem det andre litt, og sjekk han ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vanlig å snakkes på tlf med dem man blir kjent med på nettdating, men jeg er litt eldre enn deg, mulig dette er noe de som er eldre gjør..

Spør om dere skal prate på tlf og hvilket nummer du skal ringe. Han sier garantert ja til det, ikke kleint i det hele tatt. Og beklager hvis dette føles frekt: Men hvis det er kleint å spørre om å snakke med noen på telefon, da har du kanskje litt problemer med det sosiale, som kanskje henger sammen med alle reglene du har laget deg. Det begrenser deg, så prøv å være mer åpen og modig.

Har ikke problemer med telefonsamtaler, det er vel bare biten med initiativ jeg er nervøs for akkurat nå. Du har rett i at det begrenser, behandler meg selv som en porselensdukke som for all del ikke skal få floker i håret😂 

AnonymBruker
Skrevet

Reglene dine er teite. Du finner aldri noen om du skal ha alle til å passe inn i et sett med regler. 

Anonymkode: 2e631...2ed

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reglene dine er teite. Du finner aldri noen om du skal ha alle til å passe inn i et sett med regler. 

Har hatt langvarige forhold med mine regler, så funker bra for meg. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han kommer til å like deg, egentlig. Om han er sosialt smart og leken, så vil ha nok ikkevære med noen som er så rigide og snevre i hvordan de oppfatter mennesker som du er

Anonymkode: c7ecc...89d

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

TS

Ja, men de skal helst fungere for de du er sammen med også. Livet handler ikke bare om å gjøre deg selv til lags

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS

Men så er du jo singel, så da har det jo kanskje ikke funket så bra likevel?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke han kommer til å like deg, egentlig. Om han er sosialt smart og leken, så vil ha nok ikkevære med noen som er så rigide og snevre i hvordan de oppfatter mennesker som du er

Så det faller deg ikke inn at det er mange flere sider ved meg enn den 0.1% du får vite om her? Han er faktisk meget fascinert av meg og jeg får han til å le, hans ord.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men så er du jo singel, så da har det jo kanskje ikke funket så bra likevel?

Jeg har vært singel i 3 måneder, stresser ikke et gram med det. Fælt som folk skal trekke konklusjoner på ekstremt lite fakta.

AnonymBruker
Skrevet

Kan skjønne at du reagerer på nr. 1 og 3. Nr. 2 trenger ikke være galt. Noen menn tenker bare at snap er en grei måte å bli kjent på, uten at det er nakenbilder involvert.

Det virker som du har hengt deg veldig opp i han, selv om du har disse tingene å utsette. Når dere bor såpass langt fra hverandre, ville ikke jeg brukt mer tid han. Det hadde vært noe annet om han bodde i samme by; da hadde du ikke tapt noe på å gi han en sjanse (en date).

Anonymkode: 04826...fae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...