Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type er han? Hvorfor vil jeg ha han/tenker jeg på han?

Hva ser han etter i en kjæreste?

Hvorfor var han søkende til meg?

Hvordan blir hans fremtid?

Anonymkode: 481a4...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

lol

Endret av HjelpFinne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må avgi alder og stjernetegn

Anonymkode: 2226e...24b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, HjelpFinne skrev:

Du må avgi alder og stjernetegn.

mitt; 26 år vekt

AnonymBruker
Skrevet

eller måtte du ha hans også?

AnonymBruker
Skrevet
På 13.6.2018 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Hva slags type er han? Hvorfor vil jeg ha han/tenker jeg på han?

Hva ser han etter i en kjæreste?

Hvorfor var han søkende til meg?

Hvordan blir hans fremtid?

Jeg ser han som en litt reservert og privat type, han har en liten sirkel med venner og han er en som liker å være for seg selv. Energien hans er god, men han er nok ikke den første til å la seg rive med i en stormende forelskelse han er forsiktig og langsom.

Han er stødig og rolig.

Får ikke opp at han søker etter noe aktivt på kjæreste fronten, det er ikke  det som opptar tankene hans, men slik jeg ser han vil et godt vennskap trygghet og glede og alene tid være viktig i et forhold. 

Dere tiltrekkes av hverandre fordi dere har kjent hverandre i tidligere liv, energiene deres komplementerer hverandre og dere føler dere begge vel i den andres nærvær. Det er noe kjent, en følelse av " å komme hjem"

Hans fremtid avhenger av hvilke valg han tar, han har en fri vilje. Det kan bli en treig start hvor han bruker lang tid på å filosofere og tenke før han hiver seg ut i livet og opplever det til det fulle. 

Anonymkode: 99321...e15

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser han som en litt reservert og privat type, han har en liten sirkel med venner og han er en som liker å være for seg selv. Energien hans er god, men han er nok ikke den første til å la seg rive med i en stormende forelskelse han er forsiktig og langsom.

Han er stødig og rolig.

Får ikke opp at han søker etter noe aktivt på kjæreste fronten, det er ikke  det som opptar tankene hans, men slik jeg ser han vil et godt vennskap trygghet og glede og alene tid være viktig i et forhold. 

Dere tiltrekkes av hverandre fordi dere har kjent hverandre i tidligere liv, energiene deres komplementerer hverandre og dere føler dere begge vel i den andres nærvær. Det er noe kjent, en følelse av " å komme hjem"

Hans fremtid avhenger av hvilke valg han tar, han har en fri vilje. Det kan bli en treig start hvor han bruker lang tid på å filosofere og tenke før han hiver seg ut i livet og opplever det til det fulle. 

Anonymkode: 99321...e15

Takk, kan du si hvilken relasjon vi hadde i tidligere liv? Vil vi gjenforenes igjen i dette eller neste liv? Vi tenker ganske likt, men vi har stor avstand 😕 

AnonymBruker
Skrevet

Han er glad i vafler

Anonymkode: b3771...e9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du ligner hun han egentlig elsker. Tidsfordriv til han blir modig nok til å gå til henne.

Anonymkode: 055e5...007

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er glad i vafler

Anonymkode: b3771...e9c

Merkelig. Jeg får også samme følelse. Vafler med brunost og bringebærsyltetøy. 

Anonymkode: 5cb19...fda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ligner hun han egentlig elsker. Tidsfordriv til han blir modig nok til å gå til henne.

Lol. Selvfølgelig må det være ts (meg) som er tidsfordrivet ;)  Du må aldri tro at en mann kan elske deg vettu

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Selvfølgelig må det være ts (meg) som er tidsfordrivet ;)  Du må aldri tro at en mann kan elske deg vettu

Beklager. Du spurte.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager. Du spurte.

Ikke beklag. Jeg bare ser alltid at det er ts (i alle tråder) som er tidsforsrivet, andrevalget til han finner noe bedre..hvem er da "den bedre"? Man skal jo aldri tro at en kan være noe bra ;) ser det også på at kommentaren din får flere likes, viser at de fleste støtter "du skal ikke tro du er noe"- tankegangen. 

Hvis han virkelig elsker en annen så er det nå bare sånn.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke beklag. Jeg bare ser alltid at det er ts (i alle tråder) som er tidsforsrivet, andrevalget til han finner noe bedre..hvem er da "den bedre"? Man skal jo aldri tro at en kan være noe bra ;) ser det også på at kommentaren din får flere likes, viser at de fleste støtter "du skal ikke tro du er noe"- tankegangen. 

Hvis han virkelig elsker en annen så er det nå bare sånn.

Det du snakker om her er to forskjellige ting. Du skal ha tro på deg selv. Hold dine øyne åpne, utfordre ditt sinn og vaner. Du skal ut på en reise.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du snakker om her er to forskjellige ting. Du skal ha tro på deg selv. Hold dine øyne åpne, utfordre ditt sinn og vaner. Du skal ut på en reise.

Jeg har jo vært negativ til han. Enkelt og greit fordi jeg har følelser... jeg blir alltid det til dem jeg har følelser for dordi jeg tenker at det er for godt til og være sant at de kan elske/like MEG. Så det er jo mulig det du skriver stemmer. Jeg synes bare alt er kjedelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...