AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Nye regler er vedtatt i Norge, men jeg skjønner ikke helt om det nå er tillatt med nedfrysing av egg i Norge. Jeg er helt fersk på dette, noen som nylig har vært igjennom prosessen og kan forklare meg litt? Kan man fryse ned egg i Norge, og hva koster det? Kan man få det dekket, isåfall hva ville kriteriene vært? Setter stor pris på om noen vil bruke litt tid på å hjelpe meg her Anonymkode: a499d...3e3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #2 Skrevet 13. juni 2018 Hei, det er tillatt å fryse ned egg i Norge. Det gjøres under ivf-behandling (prøverør). Dersom en skal gjennom medisinsk behandling som kan redusere fruktbarheten kan en også fryse ned egg (feks cellegift). Jeg har ikke fått med meg at det har vært lovendring, hva tenker du på? Utgifter for medisiner ved Ivf har en egenandel på 17 000, i tillegg kommer det en må betale klinikken per forsøk (1500 per behandling i det offentlige). Anonymkode: 427fa...0bf
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #3 Skrevet 13. juni 2018 Det er tillat å fryse ned befruktede egg, ved IVF behandling. Og ubefruktede egg ved bla kreft sykdom ol, før stråling. Har det kommet en lovendring? Anonymkode: 8527f...a51
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #4 Skrevet 23. desember 2018 Bumper denne, da det kan bli aktuelt for meg (cellegift). Noen som kan fortelle hvordan uttaksprosessen er? Anonymkode: 694a5...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå