Gå til innhold

Runket på hotell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt runket 2 ganger på hotellrom og tømte ballene mine i en håndduk, den stinket sæd og ble stiv etter første balletømming.

Jeg glemte å skylle håndduker og den ble liggende på gulvet ved siden av senga og nå tenker jeg litt på vaskedama, hva om hun bare plukker opp håndduken og får sæd på hendene, kan jeg risikere og få tilbakemelding av hotellet på dette

Anonymkode: 1666f...ac5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renholdspersonale burde få høyere lønn.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Håper da virkelig at rengjøringspersonel bruker engangshansker eller noe når de håndterer brukte håndklær 😷 

Anonymkode: a0d09...573

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ikke. De som jobber med å vaske hotellrom kommer borti mye ekkelt. Sæd, blod, avføring, oppkast .... Drittjobb, og drittlønn. Men bruk dopapir neste gang.

Anonymkode: ebf9f...23a

AnonymBruker
Skrevet

Det var i hvert fall i et håndkle du la fra deg ladningen din.

Jeg kjenner ei som jobbet som vaskeansvarlig på et hotell og hun kunne fortelle om mye rart, bl.a en som hadde runket utover det ene skapet på rommet.

Anonymkode: 072bf...289

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Renholdspersonellet synes du er ekkel, men du får ingen sanksjoner fra hotellet av dette. De håndterer utrolig mye kroppsvæsker, og har en utrolig drittjobb. Vil tro de jobber med hansker mye av tiden, ja! 

Anonymkode: 9345f...1ce

Skrevet

Tror de er vant til litt søl, så bare slapp av og nyt "balletømmingen" 😂

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper da virkelig at rengjøringspersonel bruker engangshansker eller noe når de håndterer brukte håndklær 😷 

Anonymkode: a0d09...573

Jepp, det gjør vi 🙈 Hvertfall på «mitt» hotell. Helt sinnsykt hvor ekle noen folk er, griseriet når nye høyder hver vakt omtrent. Noen folk oppfører seg som om de er oppvokst bak en stein i skogen 🤢 Å runke i et håndkle er ingenting.

Anonymkode: 2c0bb...284

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig du har i ballene egentlig? Det lagres ikke sæd der. Det er sædblæra inni kroppen du tømmer.

Dagens tørre fakta

Anonymkode: c5fc2...bad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fast rutine hver gang jeg overnatter på hotell alene. Og i jobbsammenheng blir det noen netter i løpet av året.

Jeg runker alltid to ganger før jeg sjekker ut. Første spruten går på fjernkontrollen og den neste på dørhåndtaket til badet. Fast rutine.

Så du skal ikke bekymre deg.

Anonymkode: 39048...34c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det gjør vi 🙈 Hvertfall på «mitt» hotell. Helt sinnsykt hvor ekle noen folk er, griseriet når nye høyder hver vakt omtrent. Noen folk oppfører seg som om de er oppvokst bak en stein i skogen 🤢 Å runke i et håndkle er ingenting.

Anonymkode: 2c0bb...284

Fortell litt om hva du opplever på rommene, hender det ofte at du finner brukte strømpebukser i bosset

Anonymkode: 1666f...ac5

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en fast rutine hver gang jeg overnatter på hotell alene. Og i jobbsammenheng blir det noen netter i løpet av året.

Jeg runker alltid to ganger før jeg sjekker ut. Første spruten går på fjernkontrollen og den neste på dørhåndtaket til badet. Fast rutine.

Håper døren går i vranglås neste gang du skal forlate et hotellrom!

Anonymkode: 0a3b7...892

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som en sympatisk person. 

Og så har du meg som fikk dårlig samvittihet en gang fordi jeg hadde lagt fra meg håndkleet på gulvet og ikke i vasken slik at vaskepersonalet måtte bøye seg da de plukket det opp :rodme: 

Hvor vanskelig er det å oppføre seg? Vaksepersonalet skal vaske rommet, ikke rydde søppelet ditt fordi du ikke gidder å kaste det i søppeldunken eller tørke opp i sædrester fra fjernkontrollen. Fy flate så respektløst og unødvendig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, du kan jo gi rikelig med driks om du har dårlig samvittighet. 😛

Anonymkode: 630ff...dd0

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer,  du gjør jorda til et bedre sted å leve.

Anonymkode: 48aae...01b

AnonymBruker
Skrevet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, altflyter skrev:

Du høres ut som en sympatisk person. 

Og så har du meg som fikk dårlig samvittihet en gang fordi jeg hadde lagt fra meg håndkleet på gulvet og ikke i vasken slik at vaskepersonalet måtte bøye seg da de plukket det opp :rodme: 

Hvor vanskelig er det å oppføre seg? Vaksepersonalet skal vaske rommet, ikke rydde søppelet ditt fordi du ikke gidder å kaste det i søppeldunken eller tørke opp i sædrester fra fjernkontrollen. Fy flate så respektløst og unødvendig!

Helt enig det er respektløst og ekkelt.

Skrevet

Jobber på hotell og har hørt om dei utruligste ting frå reinhaldspersonalet under kaffipausene, frå meir uskyldige ting som stive sokker og håndklær, til avføring oppetter veggane og blodige agurker i senga. Slapp av for denne gang, men husk på til seinare at det faktisk er nokon som må vaske opp etter deg.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og forherligelse av brudd på norsk lov. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...