AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Hei! Jeg har siden eggløsning hatt svake mensmurringer som kommer og går her og der, pluss øm og stikkende livmor. Samtidig er brystvortene ganske ømme de siste dagene. Jeg venter mens om en uke. De siste mnd har jeg ikke hatt pms bortsett fra vondt i hodet.. vi har nettop begynt å prøve igjen, så sikkert bare ønsketenkning Har så lyst til å ta en test, men redd for å bli skuffet. Hva slags symptomer hadde dere før ikm? Anonymkode: c548a...007
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #2 Skrevet 13. juni 2018 Hei :) Jeg hadde murringer i livmora 2 uker før mens, hadde ikke så mange andre symptomer, men var gravid =) Lykke til med testinga ! Anonymkode: 2869d...847
LittleBee Skrevet 13. juni 2018 #3 Skrevet 13. juni 2018 Hvis jeg hadde e.l for 4 uker siden og ble befruktet på et av forsøkene våre, meen fikk mensen 2 uker etter som normalt ift. syklus, kan jeg være gravid? Nå (4 uker etterpå) har jeg symptomer jeg aldri har hatt før under e.l. -Trøtt, gjesper uten at jeg klarer stoppe. Er A+ menneske og er aldri trøtt på dagtid. Virkelig aldri -Murring/stikking i mage/livmor området her og der -Halsbrann. Aldri hatt før utenom etter oppkast ved omganssyke. 2-3 tilfeller siste uke -Småkvalm, men ikke noe ille. Aner ikke om jeg i det hele tatt kan være gravid når mensen kom som den skulle for 2 uker siden. Har aldri vært gravid og er derfor ikke helt inne i alt dett ennå. Har aldri hatt noen "plager" under e.l. før så dette er nytt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #4 Skrevet 13. juni 2018 Just now, LittleBee said: Aner ikke om jeg i det hele tatt kan være gravid når mensen kom som den skulle for 2 uker siden. Har aldri vært gravid og er derfor ikke helt inne i alt dett ennå. Har aldri hatt noen "plager" under e.l. før så dette er nytt. Når man tenker mye på det å bli gravid er det veldig vanlig å innbille seg at man har symptomer, litt fordi man kjenner ekstra etter hvordan man har det og litt fordi man innbiller/overdriver det man føler. Du er neppe gravid om du har hatt mensen og testet negativt. Men lykke til videre Anonymkode: c25f9...0d7
LittleBee Skrevet 13. juni 2018 #5 Skrevet 13. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når man tenker mye på det å bli gravid er det veldig vanlig å innbille seg at man har symptomer, litt fordi man kjenner ekstra etter hvordan man har det og litt fordi man innbiller/overdriver det man føler. Du er neppe gravid om du har hatt mensen og testet negativt. Men lykke til videre Anonymkode: c25f9...0d7 Vi har akkurat startet å prøve så det er mulig jeg også må bli kjent med kroppen helt uten p-piller og hvordan de fungerte på kroppen i syklus. Men ja, regner egentlig bare med jeg ikke er det. Takk læll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå