Gjest Sukkerert Skrevet 2. mars 2005 #21 Del Skrevet 2. mars 2005 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 2. mars 2005 #22 Del Skrevet 2. mars 2005 Nei, jeg blir ikke uvel av å se blod. Hverken på tv eller live. Jeg er en av de som kan sitte og se på operasjoner på tv mens jeg spiser makrell i tomat på brødskiva. Jeg blir så fasinert av det jeg ser på så jeg husker ikke at jeg spiser. Har vært med på operasjoner av en god del dyr (var assistent på veterinærklinikk tidligere) og det gjør meg ingenting, syns bare det er utrolig interessant jeg. Har også vært førstemann på ulykkessteder og sett åpne brudd og andre stygge skader. Gjør meg heller ingenting, men det kan godt hende det er fordi man får så mye annet å tenke på da enn at det er masse blod der. Blodprøver og sprøyter gjør meg heller ikke noe. Jeg er av de som må se på... syns bare det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #23 Del Skrevet 2. mars 2005 Nei, jeg blir vel egntlig ikke det. Er jo snart sykepleier, så...det hadde blitt for upraktisk, men jeg ble det før. Jeg tror du kan venne deg til slike ting...før besvimte jeg..nå har jeg vært med på å stelle sår som er svært så groteske og ville tatt pusten fra noen og enhver..... En kan trene seg til nesten alt her i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 2. mars 2005 #24 Del Skrevet 2. mars 2005 Blod bryr meg overhodet ikke. Kunne gjerne tenkt meg en karriære som kirurg dersom jeg var litt mer innstillt på å gå 6 år medisinstudium først. Katten min ble kastrert for endel år siden, og da spurte og grov jeg så innmari at jeg tror dyrlegen til slutt angret på at hun viste meg hva hun gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 2. mars 2005 #25 Del Skrevet 2. mars 2005 Det går stort sett greit med blod og gørr, men kommer litt an på situasjonen. Har vært tilstede under mindre operasjoner i forbindelse med sykepleiepraksis, og hadde forberedt meg på at det kunne bli ubehagelig. Men det gikk helt fint, det eneste var en sånn "svidd kjøttlukt" som satt i nesen resten av dagen. Etter en stund ble det t.o.m. littegrann kjedelig, siden jeg bare sto der og glodde... Av en eller annen merkelig grunn friket jeg mer ut den gangen samboeren min holdt på å høvle av seg fingertuppen, det silblødde og jeg ble helt satt ut... (til mitt forsvar kan jeg si at det var lenge før jeg begynte på sykepleien, tror jeg hadde reagert litt mer rasjonelt nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 2. mars 2005 #26 Del Skrevet 2. mars 2005 Nei, absolutt ikke. Jeg er kjempefascinert av alle slags programmer som omhandler kroppen, og sitter ofte klistret til Discovery når de sender slike programmer. Operasjoner IRL har jeg aldri sett, men tipper jeg vil reagere på samme måte. Jeg er også kjempefascinert, klistra inntil skjermen, men blir helt gele i beina av det... Bilde av ett sprøytestikk er nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorothea Skrevet 3. mars 2005 #27 Del Skrevet 3. mars 2005 Nei,absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente, 34 Skrevet 3. mars 2005 #28 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, jeg synes kroppsvæsker og blod er ekkelt. Jeg snur meg alltid bort under blodprøver og blir kvalm når jeg ser en sprøyte(nål). Blod er så fælt at jeg besvimer hvis jeg ser noen blø fra et sår...og jeg besvimer hvis jeg ser en fødsel på Tv eller i virkeligheten. Æsj... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mars 2005 #29 Del Skrevet 3. mars 2005 Har ingen problemer med å se blod. Bruker også å se mye på operasjoner ol på discovery. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå