Spiralis Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Det har jo vært den mest fantastiske norske sommeren noen sinne! Litt mer dempet temperatur noen dager nå, men jeg har et håp om fortsatt fine sommerdager Hva drikker dere for tiden? .. På terrassen, når dere griller, ute med venner. Er det noe nytt som er godt å drikke? .. Noe dere anbefaler i varmen? Ny type øl, paraplydrink du liker, cava, whisky, chablis eller procecco. Sommeren er lang og behovet for variasjon begynner å gjøre seg gjeldende .... Og sommeren har F** ikke begynt en gang!
Guidet Kvinne Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Musserende; cremant, cava, prosecco, champagne Iskald øl (vanlig pilsnertype, ikke hipsterøl) Tørr hvitvin Rosévin Gin Tonic Aperol Spritz Hugo Mojito 1
Solbærsaft Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Sangria :). Forfriskende, avkjølende og kan være både med og uten alkohol 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Hvitvin, Rosévin Av drinker, mojito eller P2 som består av; vanilje vodka, sprite, sour Apple og litt mynte. Anonymkode: 58155...3a7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 Mojito og Strawberry daquari Anonymkode: d08d5...ed2
Spiralis Skrevet 12. juni 2018 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2018 45 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Musserende; cremant, cava, prosecco, champagne Iskald øl (vanlig pilsnertype, ikke hipsterøl) Tørr hvitvin Rosévin Gin Tonic Aperol Spritz Hugo Mojito Jeg kjøpte en ferdigblandet Bacardi Mojito på polet for to år siden. https://www.vinmonopolet.no/vmp/Nettbutikk-kategorier/Brennevin/Bacardi-Mojito/p/9016801 . Den var grei, men høyt i pris og ikke så god som de jeg har smakt fra folk som mikser fra bunn.... Har aldri laget den selv. Jeg har en kompis som lager antakelig verdens beste Gin Tonic ... men han bor i Bergen ... .. får invitere ..
Spiralis Skrevet 12. juni 2018 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvitvin, Rosévin Av drinker, mojito eller P2 som består av; vanilje vodka, sprite, sour Apple og litt mynte. Anonymkode: 58155...3a7 P2..Denne? https://www.aperitif.no/artikler/p2/180536 Kan du beskrive smaken? Jeg klarer ikke helt å "se" den for meg.
Brunhilde Skrevet 13. juni 2018 #8 Skrevet 13. juni 2018 Jeg har visst svart det samme i en annen tråd, men syns fremdeles campari med appelsinjuice er det beste i sommervarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå