AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Hei, Noen med erfaringer fra Spiren i Trondheim? Jeg ble anbefalt de av en gammel fastlege. Sluttet på p-piller i desember og enda ikke fått menstrasjon.. Det er et absolutt ikke tema hos nåværende fastlege (og skal ikke bli et tema heller). Står på venteliste hos ny lege. Har tidligere erfaring med Medicus da jeg var med på et forskningsprosjekt hos de. Frister å gå tilbake dit, men ble nå anbefalt spiren da. Anyone? Anonymkode: 877fb...ada
Juni15 Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Ikke egen erfaring, men har hørt om flere fra østlandsområdet som har reist opp dit for å gjennomføre assistert befruktning. Hvis jeg bodde i Trondheim ville jeg valgt Spiren uten å tenke meg om to ganger. De har vært ledende på ufrivillig barnløshet siden 70-tallet(?), og gjør det ytterste for at pasientene skal lykkes.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Ikke personlig nei, men bloggeren Pilotfrue gikk der under sine IVF-forsøk. Google bloggen så finner du mye Anonymkode: 4717f...1ef
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Vi har vært begge steder. Begge er bra, men vil gå til Medicus hvis jeg trenger søsken. Mer profesjonelt slik jeg har opplevd det. Anonymkode: c9ee3...66a
Ginny Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 På 12.6.2018 den 22.19, Juni15 skrev: Ikke egen erfaring, men har hørt om flere fra østlandsområdet som har reist opp dit for å gjennomføre assistert befruktning. Hvis jeg bodde i Trondheim ville jeg valgt Spiren uten å tenke meg om to ganger. De har vært ledende på ufrivillig barnløshet siden 70-tallet(?), og gjør det ytterste for at pasientene skal lykkes. Spiren ble dannet i 2014 😛 Men mange av dem jobbet jo på St Olavs før, som vel var de som starta med IVF i Norge og har lengst erfaring. Har vært innom Spiren for scratching og senere en undersøkelse, veldig flinke folk og man føler seg godt mottatt. Jeg har blitt anbefalt av folk som jobber med IVF å velge Spiren framfor medicus, men de jeg kjenner som har vært hos medicus har vært fornøyde de og.
Iden87 Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 59 minutter siden, Ginny skrev: Spiren ble dannet i 2014 😛 Men mange av dem jobbet jo på St Olavs før, som vel var de som starta med IVF i Norge og har lengst erfaring. Har vært innom Spiren for scratching og senere en undersøkelse, veldig flinke folk og man føler seg godt mottatt. Jeg har blitt anbefalt av folk som jobber med IVF å velge Spiren framfor medicus, men de jeg kjenner som har vært hos medicus har vært fornøyde de og. Det var vel ved St Olav det starta i Norge ja. Tror det var på 80-tallet. Var vel ikke noen av damene på Spiren det vil jeg tro, de er ganske unge. De på Medicus har vel drevet mye lengre (tidlig 2000?) og han «voksne» legen på Medicus der har vel jobba der (sikkert på 80-tallet 😂).
Ginny Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 5 minutter siden, Iden87 skrev: Det var vel ved St Olav det starta i Norge ja. Tror det var på 80-tallet. Var vel ikke noen av damene på Spiren det vil jeg tro, de er ganske unge. De på Medicus har vel drevet mye lengre (tidlig 2000?) og han «voksne» legen på Medicus der har vel jobba der (sikkert på 80-tallet 😂). Vet ikke hvem som faktisk starte opp på St Olavs, men mange av de som jobberfaring på spiren kommer fra St Olavs, så de er opplært der kan man si. Var det de at da jeg var innom hvertfall Medicus har nok holdt på lengre ja, jeg vet egentlig ikke noe om dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå