AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Kameraten min er nylig blitt sammen med ei dame som jeg mener ikke er bra for han og begge har barn fra tidligere forhold. Hun får ikke lov til å ha samvær med sine barn alene grunnet voldsomt sinne, og det har ført til at barna hennes blir veldig redd når hun blir sint. Jeg prøver å fortelle kameraten min at han kan ikke være i et forhold med en som ikke får lov til å ha samvær med barna sine, og spesielt ikke fordi hun da omgås hans barn... Hun får vist i følge han hjelp for dette. Begge to har vært litt innunder barnevernet med sine barn, og jeg er redd for at barnevernet på hans side skal få nyss i deres forhold og da søke henne opp, for så å lese at hun egentlig ikke har lov til alene samvær med sitt barn og at det skal gå ut over kameraten min på noen måte.. Det har også vært et par andre ting som jeg har reagert på som ikke skal skje i starten av et forhold (krangling og uenigheter). Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 62594...f29
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Ops, overskriften autokorrigerte kameraten til venninnen. Det skal stå kameraten min. Anonymkode: 62594...f29
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Hun kan også være litt ute av kontroll på byen og råke litt uklar. Anonymkode: 62594...f29
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kameraten min er nylig blitt sammen med ei dame som jeg mener ikke er bra for han og begge har barn fra tidligere forhold. Hun får ikke lov til å ha samvær med sine barn alene grunnet voldsomt sinne, og det har ført til at barna hennes blir veldig redd når hun blir sint. Jeg prøver å fortelle kameraten min at han kan ikke være i et forhold med en som ikke får lov til å ha samvær med barna sine, og spesielt ikke fordi hun da omgås hans barn... Hun får vist i følge han hjelp for dette. Begge to har vært litt innunder barnevernet med sine barn, og jeg er redd for at barnevernet på hans side skal få nyss i deres forhold og da søke henne opp, for så å lese at hun egentlig ikke har lov til alene samvær med sitt barn og at det skal gå ut over kameraten min på noen måte.. Det har også vært et par andre ting som jeg har reagert på som ikke skal skje i starten av et forhold (krangling og uenigheter). Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 62594...f29 Tenker at er du oppriktig bekymra sender du mld til barnevern. Utover det kan du ikke gjøre en sjiit altså. Anonymkode: a9cdf...749 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at er du oppriktig bekymra sender du mld til barnevern. Utover det kan du ikke gjøre en sjiit altså. Anonymkode: a9cdf...749 Nei det forstår jeg også. Men kan det skje at barnevernet får nyss i deres forhold og at da kan min kamerat havne i trøbbel? Anonymkode: 62594...f29
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kameraten min er nylig blitt sammen med ei dame som jeg mener ikke er bra for han og begge har barn fra tidligere forhold. Hun får ikke lov til å ha samvær med sine barn alene grunnet voldsomt sinne, og det har ført til at barna hennes blir veldig redd når hun blir sint. Jeg prøver å fortelle kameraten min at han kan ikke være i et forhold med en som ikke får lov til å ha samvær med barna sine, og spesielt ikke fordi hun da omgås hans barn... Hun får vist i følge han hjelp for dette. Begge to har vært litt innunder barnevernet med sine barn, og jeg er redd for at barnevernet på hans side skal få nyss i deres forhold og da søke henne opp, for så å lese at hun egentlig ikke har lov til alene samvær med sitt barn og at det skal gå ut over kameraten min på noen måte.. Det har også vært et par andre ting som jeg har reagert på som ikke skal skje i starten av et forhold (krangling og uenigheter). Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 62594...f29 dårlig inngang til et langt forhold. Tror neppe det kan sveve veldig langt og jeg gir svært dårlige stilkarakterer på 5x13. Anonymkode: 6bd88...e64
tirben Skrevet 12. juni 2018 #7 Skrevet 12. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det forstår jeg også. Men kan det skje at barnevernet får nyss i deres forhold og at da kan min kamerat havne i trøbbel? Anonymkode: 62594...f29 Er det ikke bra om barnevernet får vite at en som er skummel for barn, og av den grunn er fratatt sine egne barn, nå på nytt kan skremme andre barn? Vil du beskytte kameraten din mot barnevernet, eller vil du heller beskytte barna hans mot en skremmende kvinne?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #8 Skrevet 12. juni 2018 2 minutter siden, tirben skrev: Er det ikke bra om barnevernet får vite at en som er skummel for barn, og av den grunn er fratatt sine egne barn, nå på nytt kan skremme andre barn? Vil du beskytte kameraten din mot barnevernet, eller vil du heller beskytte barna hans mot en skremmende kvinne? Jeg vil beskytte barna mot ting som ikke er bra, men vil gjerne besitte litt mer info/kunnskap om hva som kan skje i teorien om barnevernet får vite om deres forhold, slik at jeg kanskje kan formidle det sånn at han kanskje forstår. Anonymkode: 62594...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå