Gå til innhold

Jeg lyver når jeg drikker!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er egentlig vanvittig komisk og utrolig teit, men jeg har begynt å lyve i når jeg får et glass eller to for mye. Jeg har sagt jeg skal ting jeg ikke skal, vært steder jeg ikke har vært og gjort ting jeg aldri har gjort. Eksempelvis har jeg skrytt på meg å ha peiling på biler, når jeg i realiteten såvidt vet hvor man fyller spylervæske. Kan og påstå at jeg er skikkelig kulinarisk av meg og lever for blåmuggost og årgangs-rødvin, når jeg i realiteten brekker meg av begge deler. Det er altså helt uskyldige ting, men fy så flaut!

Kjæresten ler seg skakk, men jeg synes det begynner å bli en smule pinlig. Jeg aner ikke hvorfor dette skjer, og jeg har fått han til å gripe inn hvis han hører det. Det er irriterende, men jeg klarer heller ikke helt å la være å flire av det heller 😂 Men jeg må jo stoppes før jeg lirer av meg en SKIKKELIG løgn som blir avslørt.

Ja, ''slutt og drikk'' osv. Men det har jeg ikke intensjoner om. Dette skjer ikke på ''grøftefylla'', men etter det glasset som gjør at det suser litt i hodet. Det er akkurat som det ikke er meg som bestemmer hva jeg sier. Se for dere Sulten i God morgen yoghurt-reklamen, så skjønner dere følelsen..

Jeg er håpløs. Hjelp.

Anonymkode: 0d7b1...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er egentlig vanvittig komisk og utrolig teit, men jeg har begynt å lyve i når jeg får et glass eller to for mye. Jeg har sagt jeg skal ting jeg ikke skal, vært steder jeg ikke har vært og gjort ting jeg aldri har gjort. Eksempelvis har jeg skrytt på meg å ha peiling på biler, når jeg i realiteten såvidt vet hvor man fyller spylervæske. Kan og påstå at jeg er skikkelig kulinarisk av meg og lever for blåmuggost og årgangs-rødvin, når jeg i realiteten brekker meg av begge deler. Det er altså helt uskyldige ting, men fy så flaut!

Kjæresten ler seg skakk, men jeg synes det begynner å bli en smule pinlig. Jeg aner ikke hvorfor dette skjer, og jeg har fått han til å gripe inn hvis han hører det. Det er irriterende, men jeg klarer heller ikke helt å la være å flire av det heller 😂 Men jeg må jo stoppes før jeg lirer av meg en SKIKKELIG løgn som blir avslørt.

Ja, ''slutt og drikk'' osv. Men det har jeg ikke intensjoner om. Dette skjer ikke på ''grøftefylla'', men etter det glasset som gjør at det suser litt i hodet. Det er akkurat som det ikke er meg som bestemmer hva jeg sier. Se for dere Sulten i God morgen yoghurt-reklamen, så skjønner dere følelsen..

Jeg er håpløs. Hjelp.

Du har vel ikke noe annet alternativ enn å slutte å drikke, hvis du vil slutte å lyve? Tviler på det finnes noen magisk formel for å løse det ellers

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ofte ting i fylla, jeg ikke ville sagt i edru tilstand. Men ikke løgn. Kun ting som er litt pinlig å si edru, eller ting som av en eller annen grunn høres artigere ut når jeg er brisen. 

Anonymkode: 4318b...48a

Skrevet

Hvis du likevel er i fin form og ser litt humoren i det kan du vel bare slenge på "nei nå løy jeg!" eller "kødda"? 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er håpløs. Hjelp.

Det gjør vel ikke saken noe bedre akkurat. Lyver noen når de er helt dritings så skjønner jo alle at det har sammenheng med at vedkommende er dritings. Lyver man når man har tatt ett glass eller to så tenker jo de fleste at du bare lyver generelt. Jeg hadde i hvert fall aldri tenkt "Hun lyver sikkert fordi hun har fått i seg ett glass vin". Jeg hadde tenkt "hun lyver som Donald Trump om de ting alle skjønner er løgn". 

Anonymkode: 67f35...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg en caps/genser/t-skjorte som det står "Obs! Jeg lyver når jeg drikker" på og bruk den hver gang du skal drikke, så skjønner folk at ikke de må ta deg alvorlig.

Ser ikke noen andre alternativer siden du insisterer på å fortsette å drikke.

Anonymkode: 37cc0...f83

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...