Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vårt eldste barn er 8 år, og jeg synes det er vanskelig å vurdere hvor mye vi skal "slippe henne"...Merker at vennene i stadig større grad får sykle rundt alene, være hjemme alene etc, og vil ikke at hun skal være den eneste som ikke får lov, men kjenner det er så vanskelig å slippe kontrollen i større grad enn før. Hun går sammen med ei venninne til og fra skolen, og er hjemme alene opptil 30 min etter skolen. Går selv til de nærmeste vennene (men de bor bare 5 min unna oss). Hun har en del venninner som bor opptil 1 km unna, og noen av disse sykler nå alene mellom husene, mens andre følges. Jeg spør ikke om fasiten her, men vil bare høre andres erfaringer...og si gjerne noe om hvordan dere syntes det var når ungene begynte å dra litt mer rundt alene. Var dere bekymret eller føltes det helt greit? 

Anonymkode: f1814...b9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

....her gikk det litt fort i svingene, og tittelen ble helt feil! Skulle være "hva får ungene lov til"...

Anonymkode: f1814...b9a

• Liker 1
Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat 
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...