Gå til innhold

er ikke bryllup en fest for alle?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sitter å leser litt her inne, og synes at enkelte er litt "smålige".

Ikke skal de ha barn i bryllup, gjestene må betale for drikke, gjester skal inviteres til kaffe klokka 22.00 etc. :roll:

Synes ikke det blir skikkelig bryllupsfest når det er sånn jeg...

Skal det være, så skal det være etter min mening! :wink:

Hilsen kommende brud og gjest i 2 bryllup i år

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Og hvis du har lest endel her inne så er folks oppfatning av drømmebryllup også helt forskjellig. Det er vel ingen rett eller gal måte å feire bryllup på? At det ikke faller i din smak er jo en helt annen problemstilling :wink:

Skrevet

Synes ikke vi er smålige jeg, selv om vi ber 56 til middag og 32 til kaffe. Kaffegjestene kommer kl 21, og da er det kaker, noen taler og dans. Blir vel da festen starter tenker jeg :-) Siden vi lever i en verden hvor penger styrer veldig mye så forstår jeg at folk må begrense seg, dvs. be noen til kaffe, at gjestene betaler drikke selv.... Så hos oss er festen for alle, samme når de er invitert til! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er litt enig. Synes mange prioriterer litt feil. Dyr kjole, brudebukkett, hår, sminke etc. Ville heller ha kuttet ned på slike utgifter og brukt pengene på gjestene som for meg er viktigere på en slik dag!

Gjest gjest1
Skrevet

Også burde vi kanskje ha lært til nå at alle tenker ikke likt :)

Skrevet
Jeg er litt enig. Synes mange prioriterer litt feil. Dyr kjole' date=' brudebukkett, hår, sminke etc. Ville heller ha kuttet ned på slike utgifter og brukt pengene på gjestene som for meg er viktigere på en slik dag![/quote']

Et bryllup er vel for brudeparet også, ikke bare for gjestene? Hos oss er det ingen problemer med at jeg har valgt å bryke penger på å sette opp håret, kjøpe meg kjole osv... Men vi er ikke like alle sammen! Og som skrevet tidligere, definisjonen av drømme bryllup er på ingen måte lik :-) (Heldigvis..)

Skrevet

:Nikke::klappe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Endelig noen som sier noe smart her...

Husk at vi alle har forskjellig oppfatning av hva slags bryllupp vi ønsker. Noen har god råd og ønsker og kan slå på "stor tromma". Andre har ikke så god råd og må holde seg til et stramt budsjett. Og noen ønsker rett og slett ikke noe stort, fancy og dyrt bryllupp...

Skrevet

Endelig noen som sier noe smart her...

Husk at vi alle har forskjellig oppfatning av hva slags bryllupp vi ønsker. Noen har god råd og ønsker og kan slå på "stor tromma". Andre har ikke så god råd og må holde seg til et stramt budsjett. Og noen ønsker rett og slett ikke noe stort, fancy og dyrt bryllupp...

:enig_animasjon: Signerer denne! :wink:

Skrevet

:enig_animasjon: Signerer denne! :wink:

Var vel det jeg prøvde å få fram også! :ler: Er sååå enig!

Skrevet

Hvert enkelt par må gjøre en avveining mellom hva deres drømmebryllup er, hva som praktisk og kjekt for gjestene som blir invitert, og ikke minst hva lommeboken tåler. Økonomisk sett er det for mange også avgjørende om man har foreldre som ønsker/kan dele regningen med brudeparet.

Sist men ikke minst tror jeg det er viktig å være litt realistisk oppi det hele og innse at selv om dette er en av livets største dager for en selv, så er det ikke sikkert at alle andre engasjerer seg like mye... (Har jeg selv erfart). Dvs. at ja, noen av gjestene vil kanskje ikke verdsette så høyt det som brudeparet selv synes er tidenenes beste bryllupsopplegg! :wink:

Men man kan ikke gjøre alle til lags heller.

Vår drøm har ikke vært et stort bryllup med mange gjester, både av økonomiske årsaker og andre. Vi prioriterer heller å gi våre nærmeste en ekslusiv middag og tror at dette vil bli en minneverdig opplevelse for alle tilstede! :-)

Skrevet

:Nikke:

Folk ønsker seg forskjellig... Noen ønsker seg stort, flott kirkebryllup, eller stort flott borgerlig bryllup, eller lite, intimt bryllup... Og noen vil bare vie seg, uten fest i det hele tatt! Det finnes en hel mengde type bryllup, og en hver må få feire det på den måten de selv ønsker det!

Gjest Principessa
Skrevet

NEI! Jeg er ikke enig! Jeg syns alle skal gjøre det på MIN måte!! :tunge1:

Alle skal ha like mange gjester som vi skal, alle skal gifte seg i samme kirke, ha samme kjole, like mange gjester,bruke like mange penger osv. For min måte er den beste!!

*sukker oppgitt*....hvem bryr seg?? Gjør som du selv vil og ikke heng deg opp i hvordan andre vil feire dagen sin!

Skrevet
NEI! Jeg er ikke enig! Jeg syns alle skal gjøre det på MIN måte!! :tunge1:

Alle skal ha like mange gjester som vi skal, alle skal gifte seg i samme kirke, ha samme kjole, like mange gjester,bruke like mange penger osv. For min måte er den beste!!

*sukker oppgitt*....hvem bryr seg?? Gjør som du selv vil og ikke heng deg opp i hvordan andre vil feire dagen sin!

:hoho::hoho::hoho::hoho: :evil: :evil: :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tipper dette er en tulletråd startet opp av en veldig ung og veldig lite reflektert bruker.

Skrevet
Tipper dette er en tulletråd startet opp av en veldig ung og veldig lite reflektert bruker.

Enig.

Skrevet

Vi er SMÅLIGE! :o Bryllupet er alles dag!!!

Nei hør her:

:fy:

Det er vi som skal gifte oss!

Det er vi som har jobbet iherdig med dette i snart ett år!

Det er vi som ene og alene betaler for kalaset! ( som koster oss ca. 2000 per pers.)

Det er vi som innviterer til festen!

Derfor blir det slik vi vil ha det!!!!!!

Når noen innviterer meg på fest, bryllup eller ikke, så skal jeg følge deres planer og ønsker!

Skrevet
Vi er SMÅLIGE! :o  Bryllupet er alles dag!!!

Nei hør her:

Det er vi som ene og alene betaler for kalaset! ( som koster oss ca. 2000 per pers.)

Når noen innviterer meg på fest, bryllup eller ikke, så skal jeg følge deres planer og ønsker!

Bra sagt. Jeg er helt enig.

Skrevet
Vi er SMÅLIGE! :o  Bryllupet er alles dag!!!

Nei hør her:

:klappe: Helt enig! Vi bruker så utrolig mye tid, penger og krefter på å få til akkurat vårt perfekte drømmebryllup. Da har ingen rett til å kritisere meg for hvordan jeg vil ha mitt bryllup. Vi ønsker forskjellige ting, og derfor er bryllup forskjellige. Det finnes da ingen fasit for et riktig bryllup, gjør det vell det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må da være opp til hvert brudepar hvordan bryllupsdagen skal feires.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...