AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Hei, For et par år siden sluttet skjermen på min gamle mobil å virke, etter flere fall i bakken. Kjøpte ny, og la den gamle i en skuff uten å fikse den. Skulle gjerne hatt ut en lagret sms samtale samt noen screenshot bilder av smser som ligger på telefonen. Jeg kan lade telefonen og den starter opp, men skjermen er helt svart. Alarmene jeg hadde på før den døde går også sin gang når den er påslått. Går det ann å koble telefonen opp mot en ekstern skjerm slik at jeg kan hente ut infoen jeg trenger? Jeg hadde en datamaskin dette hendte med å da leverte jeg den til en mann som jobbet med dette, og han koblet den opp mot en annen skjerm slik at alt kunne hentes ut. Noen som vet hvordan jeg evnt gjør dette? Eller firmaer som gjør dette? Takk ☺️ Anonymkode: aaa6f...e7a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Greenphones i Tvedestrand vet jeg gjør dette Aner ikke pris. Anonymkode: d8c46...3f1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greenphones i Tvedestrand vet jeg gjør dette Aner ikke pris. Anonymkode: d8c46...3f1 Takk skal du ha! Kan sende de en mail 😊 Anonymkode: aaa6f...e7a
Gruselgrafs Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Du kan jo prøve å koble den til en PC med en USB kabel og se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 På 12.6.2018 den 22.49, Gruselgrafs skrev: Du kan jo prøve å koble den til en PC med en USB kabel og se hva som skjer. Det har jeg prøvd før, og jeg må gi tilgang fra telefon for å se filene. Siden skjermen ikke fungerer går ikke det desverre 😊 Anonymkode: aaa6f...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå