Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Bestilte ferie til Alcudia i Mallorca for to måneder omtrent siden, og etter litt research skulle været i juni være veldig bra.

Men akkurat nå er jeg litt skeptisk. Værvarslingen på både Yr og Ving sine hjemmesider har vært misvisende. I langtidsvarslingene viste de i går at det skulle være skyfritt og sol fra den 16. juni (reiser den 15.) til og med den 22. juni, men nå er det skyer hver dag fra når jeg reiser :(

Noen andre som evt. skal dit eller har vært der og har litt erfaringer apropos været? Bør jeg beslaglegge meg på middels vær mens jeg er der? Takk på forhånd :)

Anonymkode: 0906e...05a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært her i en uke nå :) Vært sol hver dag unntatt en. Resten har det variert litt, ofte sol på formiddagen, så litt overskyet på ettermiddagen og fint igjen til kvelds. Pluss to kvelder med heftig tordenvær!

Helt perfekt synes vi, godt med litt skyer innimellom, selv om det har vært litt lummert og trykkende hete også. 

Anonymkode: 3be78...cd1

AnonymBruker
Skrevet

Høres bra ut det. Håper det holder seg gående :) Takk for respons! :) 

Anonymkode: 0906e...05a

AnonymBruker
Skrevet

Var i Alcudia i begynnelsen av juni en gang. Da var det kaldere der enn her hjemme, og jeg måtte lete etter en butikk hvor jeg kunne kjøpe langermede genser og bukser. 

Anonymkode: 9aa46...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...