Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo satt og så på premieren i går, og snakket om hva vi ville ha utfordret hverandre i.

Jeg ville "tvunget" han til å være sammen med den norske Homsepatruljen i 5 timer, noe han ikke hadde taklet i mer en max. 45 min. eller no sånt. Han trodde ikke han ville greid det for at jeg skulle fått en ny bil (lekeønske).

Han derimot skulle "tvunget" meg til å drite på en varm vanlig nedgrisete Hibas-do på en svensk rasteplass ved E6. Så skulle jeg fått bilen min. (jeg er manisk når det kommer til do valg, klarer ikke å gå på mange steder og det er et problem i ferier o.l.)

Min datter skulle ha tvunget meg til å ta på edderkopper, noe jeg hadde taklet mye bedre (vræl) en denne doen.

Noen andre som "utfordret" sine kjære i går?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen ble snurt når jeg jeg sa at jeg hadde nektet å så mye som tatt på den første slagen om han så trengte ny nyre. Så får noen dårlige ønsker en det.. Nei!

Synes så synd på hun damen!

Skrevet

Jeg så det alene i går, men vet godt hva samboeren min hadde utfordret meg med, nemlig å ta noen fæle berg-og-dalbaner. Men jeg hadde nektet plent, de hadde ikke engang trengt å ta meg med dit for å se dem, jeg vet allerede nå at ikke ti ville hester får meg til opp i dem. Men dette er jo kun for at han skal få en fin opplevelse. Hadde det vært for å redde livet til samboeren min hadde det ikke vært tvil om at jeg hadde gjort det, selv om jeg vet jeg hadde dødd av skrekk. Men å utfordre en frykt for noe så lite? Nei, det gjør jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...