AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Jeg har en jobb som jeg begynte å få betaling for i januar. Fikk litt betalt i fjor, men feriepengene utgjorde 155 kroner. Dette vil da naturligvis være alt for lite for meg å leve på fram til juli. Får jeg utbetalt lønna jeg trodde jeg skulle få i dag i juli? Anonymkode: 31393...296
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Har du fastlønn? Timesbetalt? Skal du ha ferie? Hvis man har fastlønn får man som regel ikke lønn i juni, bare feriepenger. Du blir derimot ikke trukket når du faktisk tar ferie. Anonymkode: afbe7...5c0
Alvario Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Skal du ta ferie på denne jobben? Jobber du i fast stilling/vikariat?
Sisevt Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Dette er en jobb med fastlønn. Er barnekordirigent, vikar for ei i mammaperm. Naturligvis er det ikke korøvelser når barna har sommerferie, men er jo dumt om jeg ikke får lønna mi.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 Dette må du ta opp med lønn. Kan være de kan fordele ut litt fra resten av året. Om det er tvunget ferie i jobben så blir det ferie, men hvordan du skal løse at du ikke har opparbeidet deg ferie skulle du snakket med arbeidsgiver om tidligere. Anonymkode: e7cdb...6d9
Sisevt Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må du ta opp med lønn. Kan være de kan fordele ut litt fra resten av året. Om det er tvunget ferie i jobben så blir det ferie, men hvordan du skal løse at du ikke har opparbeidet deg ferie skulle du snakket med arbeidsgiver om tidligere. Anonymkode: e7cdb...6d9 Som sagt så er jeg student, ganske ny på arbeidsmarkedet, så er ikke så lett å vite hva man må ha klart med arbeidsgiver fra før av
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #7 Skrevet 13. juni 2018 Siden dere ikke har noen øvinger på sommeren har du vel en annen sommerjobb klar? Anonymkode: e7957...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå