AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Har opplevd det i flere ulike situasjoner der jeg sier hei til bekjente (f.eks.) naboer eller noen man ser til daglig at vedkommende ikke hilser tilbake. Har også opplevd at når jeg har vinket til noen bekjente motkjørende når jeg sitter i bilen, så vinker ikke vedkommende tilbake, bare ser dumt på meg. Skal jeg tolke det som at jeg ikke er likt? Jeg føler meg så utrolig dum når jeg hilser og ikke blir hilst på tilbake. Hilsen kvinne 29. Anonymkode: b888f...ea5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Folk kan ha egne grunner for at de ikke hilser, eller at de ikke ser deg. Jeg opplever det stadig vekk men prøver å ikke ta det personlig. Noen hilser jeg på konsekvent bare for å vise at jeg hilsef uansett. Særlig dersom det har vært litt konflikter 😉 Anonymkode: d398d...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Men ja så er det noen jeg aldri hilser på men det er fordi de etter at jeg har hilst aldri tar initiativ til å hilse selv. Anonymkode: d398d...b6d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk kan ha egne grunner for at de ikke hilser, eller at de ikke ser deg. Jeg opplever det stadig vekk men prøver å ikke ta det personlig. Noen hilser jeg på konsekvent bare for å vise at jeg hilsef uansett. Særlig dersom det har vært litt konflikter 😉 Anonymkode: d398d...b6d Får prøve å ikke ta det personlig jeg også. Synes det er ekstra kleint når jeg får øyekontakt med bekjent fører av en motkjørende bil, og personen bare stirrer dumt på meg der jeg vinker. Føler meg som den raringen/ bare et null. Jeg får jo øyekontakt liksom 🙁 Anonymkode: b888f...ea5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 Kanskje de ikke har på kontaktlinsene sine, så det ikke ser deg rett og slett. Jeg ble møtt av tanta mi i gangen på et lite kjøpesenter en gang og hun gikk rett forbi meg selv om jeg prøvde og møte blikket hennes. Jeg ble litt forbauset og spurte henne en dag om hun ikke så meg. Hun sa bare at hun ikke hadde brukt linser de siste dagene, og jeg vet hun har dårlig syn 😛 Anonymkode: fe440...08c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Får prøve å ikke ta det personlig jeg også. Synes det er ekstra kleint når jeg får øyekontakt med bekjent fører av en motkjørende bil, og personen bare stirrer dumt på meg der jeg vinker. Føler meg som den raringen/ bare et null. Jeg får jo øyekontakt liksom 🙁 Anonymkode: b888f...ea5 Jeg ser ofte ikke hvem som sitter i andre biler pga gjenskinn i bilruten. Anonymkode: 0f34e...55c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #7 Skrevet 12. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ofte ikke hvem som sitter i andre biler pga gjenskinn i bilruten. Anonymkode: 0f34e...55c Enig. Og ofte kobler man ikke hvem det var før det er for sent heller. Anonymkode: a7f8a...ddf
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #8 Skrevet 12. juni 2018 Jeg tolker det som at de kan sitte/gå i egne tanker, ikke har sett meg, at de har en dårlig dag og er generelt sur . Noe sånt. Anonymkode: fa83d...d6e 1
exictence Skrevet 12. juni 2018 #9 Skrevet 12. juni 2018 Det er alltid positivt med dem som hilser. Hvis du hilser er det bare veldig fint uansett om de hilser tilbake eller ikke. Det skal du ikke føle deg dum for. Det er du som er hyggelig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå