AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Jeg vil ha de på avstand, slik at jeg kan se de på bilder, like deres bilder, få likes av dem, tekste og savne og tenke på. Det kan være det mest nydelige mennesket jeg vet om, min favoritt. Men jeg vil ikke ha dem nær meg, jeg vil ikke ha familie med dem og jeg trenger ikke og ringes hele tiden. Men jeg vil ha sex, det er eneste mennesket jeg tenner på. Jeg vil ikke at vedkommende skal finne seg kjæreste heller, for det blir uutholdelig at hans hjerte blir tilhørende en annen. Jeg traff en i utlandet for 2 år siden, som jeg bare ikke vil glemme. Selv om han har skapt mye stress i meg, på den måten at jeg ikke har klart å se en realistisk fremtid altså. Og at jeg er redd han skal forelske seg i en annen. Jeg følte s jeg hadde fått en kjæreste, men jeg innrømmet aldri noe om følelser. Jeg skal finne ut om jeg har en diagnose snart....for det er noe som gjør at jeg føler meg svært annerledes på de fleste punkter Anonymkode: 6c970...c81
JesusErStammen Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Så du vil ha digitale venner, husk at på Jesus sin tid var ikke dette en ting. Hva skjedde verden?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Ts, har du en sufflør ? Anonymkode: 398aa...34a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts, har du en sufflør ? Anonymkode: 398aa...34a Du kan ikke bare forklare litt nå? Anonymkode: 6c970...c81
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke bare forklare litt nå? Anonymkode: 6c970...c81 Nei det ødelegger stykket. Anonymkode: 398aa...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå