AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Jeg gir opp! Håret mitt er så tykt at det er helt umulig å skylle ut all sjampoen når jeg vasker håret! Jeg har prøvd mange ulike typer sjampoer, men det har ikke hjulpet! Jeg står i over en HALV-TIME å skyller og skyller... Jeg bruker ikke mye sjampo heller! Håret mitt ser alltid så fett ut ettersom at det er umulig å skylle all sjampoen ut... Vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men setter pris på tips og råd! Takk på forhånd! (: Anonymkode: b473a...31a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Det er ikke sjampoen, det er vannet som gjør det. Anonymkode: e3e08...884
Antoinette Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Oppsøk frisør og be om en god runde med tynnesaksa. Og det høres ut som om du bruke feil shampoo.
The Kitten Skrevet 13. juni 2018 #4 Skrevet 13. juni 2018 Jeg har også tykt hår (eller ekstremt mange tynne hårstrå så det fremstår som tykt), men jeg har aldri hatt problemer med å skylle ut shampo.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #5 Skrevet 13. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gir opp! Håret mitt er så tykt at det er helt umulig å skylle ut all sjampoen når jeg vasker håret! Jeg har prøvd mange ulike typer sjampoer, men det har ikke hjulpet! Jeg står i over en HALV-TIME å skyller og skyller... Jeg bruker ikke mye sjampo heller! Håret mitt ser alltid så fett ut ettersom at det er umulig å skylle all sjampoen ut... Vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men setter pris på tips og råd! Takk på forhånd! 🙂 Anonymkode: b473a...31a Vasker du håret hver dag? Da blir det fett da. Vask det to dager i uken, holder i haugevis. Anonymkode: 504a5...158
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #6 Skrevet 13. juni 2018 Har veldig mye hår. I tilegg til litt dårlig trykk på vannet hjemme gjør at jeg må ta ned dusjhode for å få skyllet ut alt av sjampo. Anonymkode: 3bbda...97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå