Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir opp! Håret mitt er så tykt at det er helt umulig å skylle ut all sjampoen når jeg vasker håret! Jeg har prøvd mange ulike typer sjampoer, men det har ikke hjulpet! Jeg står i over en HALV-TIME å skyller og skyller... Jeg bruker ikke mye sjampo heller! Håret mitt ser alltid så fett ut ettersom at det er umulig å skylle all sjampoen ut... Vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men setter pris på tips og råd! Takk på forhånd! (:

Anonymkode: b473a...31a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sjampoen, det er vannet som gjør det. 

Anonymkode: e3e08...884

Skrevet

Oppsøk frisør og be om en god runde med tynnesaksa.

Og det høres ut som om du bruke feil shampoo. 

Skrevet

Jeg har også tykt hår (eller ekstremt mange tynne hårstrå så det fremstår som tykt), men jeg har aldri hatt problemer med å skylle ut shampo.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp! Håret mitt er så tykt at det er helt umulig å skylle ut all sjampoen når jeg vasker håret! Jeg har prøvd mange ulike typer sjampoer, men det har ikke hjulpet! Jeg står i over en HALV-TIME å skyller og skyller... Jeg bruker ikke mye sjampo heller! Håret mitt ser alltid så fett ut ettersom at det er umulig å skylle all sjampoen ut... Vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men setter pris på tips og råd! Takk på forhånd! 🙂

Anonymkode: b473a...31a

Vasker du håret hver dag? Da blir det fett da. Vask det to dager i uken, holder i haugevis.

Anonymkode: 504a5...158

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig mye hår. I tilegg til litt dårlig trykk på vannet hjemme gjør at jeg må ta ned dusjhode for å få skyllet ut alt av sjampo. 

Anonymkode: 3bbda...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...