Midnattsol Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 :D TRÅD TIL MEEEG!!! :D *juble* Tusen takk, jenter! Skal vinke til deg når jeg suser forbi ~Alwa~.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 Hvor er det du skal da Midnattsol?? God tur til deg!! Hvor enn du måtte ferdes :-)
Midnattsol Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Tusen takk! Hehe, skal ikke såå langt da. Jeg skal fra Oslo og hjem til Nord-Norge en tur.
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Tusen takk' date=' jenter! Skal vinke til deg når jeg suser forbi ~Alwa~. [/quote'] Det må du gjøre Middis. Kanskje jeg kaster av meg votten og sender et slengkyss til deg (men vi får se, er ganske kaldt ute )
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 Langt eller ikke så ønsker jeg deg en kjempefin tur! Høres deilig ut rett og slett :-)
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #11 Skrevet 2. mars 2005 Den var til Alwa! Takk takk! Og dyktig spåmann som jeg er, så er jeg bombesikker på, at 'denne' var til meg :-) Neida, jeg trodde i k k e at du holdt på å le deg halvt ihjel på bakgrunn av at jeg ønsket deg god tur Du er toppen Fortsatt god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå