AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Dersom han kommer gående i korridoren på jobb med kollegaer foran seg men allikevel nistirrer på deg (øyekontakt) uten å smile bredt eller si noe? Har vennlig tone til vanlig og ingen konflikter i arbeidsrelasjonen. Anonymkode: d3e32...4a3
kriztine Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Tja, virker som han viser en slags interesse for deg ihverfall.☺️
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, kriztine skrev: Tja, virker som han viser en slags interesse for deg ihverfall.☺️ Det var bare en så påfallene laaaaaang øyekontakt. Han så ikke på noen andre før han passerte meg. Det er sikkert ingenting. Anonymkode: d3e32...4a3
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var bare en så påfallene laaaaaang øyekontakt. Han så ikke på noen andre før han passerte meg. Det er sikkert ingenting. Anonymkode: d3e32...4a3 Kanskje han lurte på hvorfor du stirret så lenge på ham?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 3 minutter siden, Dævendøtte skrev: Kanskje han lurte på hvorfor du stirret så lenge på ham? Jeg gjorde ikke det. Jeg pratet og smilte med en av de foran han da jeg la merke til at han stirret på meg lengre enn vanlig. Anonymkode: d3e32...4a3
kriztine Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 kansje han synes du er søt=) Jeg har lest at hvis en mann ser på deg lengre en 5 sek ellerno har han interesse for deg.
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. juni 2018 #7 Skrevet 12. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde ikke det. Jeg pratet og smilte med en av de foran han da jeg la merke til at han stirret på meg lengre enn vanlig. Anonymkode: d3e32...4a3 Merkelig at han ikke smilte tilbake. Du vil kanskje at han skal være litt interessert? Neste gang, smil ordentlig mot ham og se om han smiler tilbake, kanskje han er sjenert...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #8 Skrevet 12. juni 2018 3 minutter siden, kriztine skrev: kansje han synes du er søt=) Jeg har lest at hvis en mann ser på deg lengre en 5 sek ellerno har han interesse for deg. Jeg får bare følge med litt i skjul og se hva dette er for noe. Anonymkode: d3e32...4a3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #9 Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, Dævendøtte skrev: Merkelig at han ikke smilte tilbake. Du vil kanskje at han skal være litt interessert? Neste gang, smil ordentlig mot ham og se om han smiler tilbake, kanskje han er sjenert... Joda han smilte og holdt fortsatt øyekontakt når han kom nær nok. Men han har en rolle der han må være profesjonell også. Anonymkode: d3e32...4a3
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. juni 2018 #10 Skrevet 12. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda han smilte og holdt fortsatt øyekontakt når han kom nær nok. Men han har en rolle der han må være profesjonell også. Anonymkode: d3e32...4a3 Da er det nok lurt å holde det til øyekontakt og smil. Ikke alltid like enkelt å blande jobb og fornøyelse. Men som jeg liker å si, er begge single, kjør på, uansett
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #11 Skrevet 12. juni 2018 9 minutter siden, Dævendøtte skrev: Da er det nok lurt å holde det til øyekontakt og smil. Ikke alltid like enkelt å blande jobb og fornøyelse. Men som jeg liker å si, er begge single, kjør på, uansett Jeg vet faktisk ikke hva han er 😀 Anonymkode: d3e32...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå