AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Hva forventer dere av de andre som også bor i kollektivet? Hva tenker dere om personer som er hjemme hele dagen, nesten aldri ute, verken jobber eller går skole? Det har flyttet inn en person som jeg er ganske sikker på sliter ganske mye. Jeg synes det er veldig vanskelig å forholde meg til denne personen. Spesielt vanskelig blir det når han er hjemme hele dagen og veldig ofte på fellesarealene. Han har selvsagt like mye rett til å være der som oss andre, men har går meg virkelig på nervene! Han står opp ekstremt tidlig og begynner å bråke på kjøkkenet (skjønner ikke hvordan det er mulig å bråke SÅ mye med bestikk!), dette kan foregå i flere timer. Å ha en normal samtale med han er nesten umulig, da får man bare korte, avvisende svar. Men av og til så er han i støtet og skal ha laaaange samtaler om hva han føler. Han har allerede erklært at han har følelser for meg. Han vil heller ikke at tven skal stå på når han er i fellesarealet. Alt han gjør irriterer meg! Og jeg er egentlig ganske tålmodig med andre (vet det ikke høres sånn ut). Bør jeg bare flytte? Eller kan det gå seg til? Anonymkode: 09a3b...68d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Du har ikke noe med om han jobber eller ikke, betaler han leie har like mye rett til å bo der. På fellesarealer må man tåle at TV står på, om ikke bør man trekke seg inn på privat rom. Dere har vel noen husordensregler ad. støy, ikke bråke mellom kl 23 og kl 7 f.eks? Anonymkode: 33267...4bd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå