Gå til innhold

Har du forslag på hvordan jeg kan tjene 100 000 i løpet av ca 6 mnd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei...

Jeg trenger å tjene raskt 100 000 da billånet mitt er i Inkasso. Tenkte å søke om månedelig betaling, men de godtar sikkert ikke en laaang avbetaling som drar ut over flere år. I grunn vil jeg bare få betalt ut det som står i gjeld på min bil slik at den er 1100 % min.

Jeg har stor arbeids kapasitet. Har noen tips om hvordan man i løpet av 6 mnd kan tjene 100 000? Jeg skjønner jo at man må ta seg jobb osv... men noen som har noen tips. Har hørt at selgere kan tjene bra.Har også stippen som jeg vil få og legge i denne gjelden, men i løpet av 6 mnd er det bare 50 000...

Noen tips...

Anonymkode: 41fb2...7ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken som helst jobb? 

Anonymkode: 69aa5...34c

• Liker 4
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Triple vakter i helsevesenet?

AnonymBruker
Skrevet

Eskorte!

Anonymkode: 6bec8...24c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å jobbe? 100 000 kr over 6 måneder er jo ikke forferdelig mye. Hva slags jobb har du nå da? 

Anonymkode: fdba3...74b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Spar 17000 i mnd 

Anonymkode: 6efcf...bc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selge en nyre eller to?

Men for å være seriøs, en lærling sluttet akuratt i jobben for å gå på lederkurs i sverige og bli rik på å selge vitaminpiller, han ville ikke forklare hva som var i de disse pillene, da ville han sette opp en halvtimes avtale på forhånd, må være noe gode greier..

Anonymkode: df2a3...39f

• Liker 2
Skrevet

Om du er timelønnet så ville jeg arbeidet ekstra, jobbet inn lunsjer, overtid etc, selg ting du har, vurdert å selge bilen og heller kjøpt en rimeligere bil. 

I krisetilfelle kan du skru ned skattesatsen din, det vil lønne seg for å bli kvitt inkasso men husk at denne skatten du ikke får forskuddstrekk på må betales i restskatt neste år.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt, skaff det en hvilken som helst jobb. Du trenger bare tjene kr 24.000,- pr mnd og skatte, så har du det du trenger på 6 mnd. Det er hvis du da ikke har andre utgifter, noe det ikke høres ut som du har ettersom du sier at du kan putte inn stipend også på denne gjelden. Prøv å få deg sommerjobb, feks Kiwi 100% for å dekke inn på feriefravær, samt en servitørjobb ved siden av på helger så tjener du det inn raskere. 

Anonymkode: dc5cb...f84

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ringevikar i helsevesenet. Jeg er det i tillegg til vanlig 100% jobb og tjener over 200000 i året som ringevikar uten å jobbe voldsomt mye.

Anonymkode: e3e41...3cf

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Bøff Eløff skrev:

Triple vakter i helsevesenet?

Det tenker jeg også, men når jeg tok kontakt med Adecco idag så sier de at de bare godtar 8 timers vakter pr dag. Jeg jobber idag innen kundeservic i utlandet. Jobber ca 11 timer hver dag, men veldig dårlig betalt. Der i mot bor jeg veldig billig. Derfor tenker jeg en jobb hvor du kan jobbe ubegrenset kanskje dobble vakter. Bare for å kjøre på for en periode. Eller ha to jobber. Men helsevesenet er jo godt forslag, kanskje. jeg er jo ikke faglært men har mer enn 10 års arbeidserfaring innen helse.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom billånet nettopp har gått til inkasso har du kanskje muligheten til å ajourbetale, slik at lånet føres tilbake til banken med den opprinnelige låneavtalen, har du undersøkt dette?

Anonymkode: 96297...4ee

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Kjærringen_mot_str skrev:

Det tenker jeg også, men når jeg tok kontakt med Adecco idag så sier de at de bare godtar 8 timers vakter pr dag. Jeg jobber idag innen kundeservic i utlandet. Jobber ca 11 timer hver dag, men veldig dårlig betalt. Der i mot bor jeg veldig billig. Derfor tenker jeg en jobb hvor du kan jobbe ubegrenset kanskje dobble vakter. Bare for å kjøre på for en periode. Eller ha to jobber. Men helsevesenet er jo godt forslag, kanskje. jeg er jo ikke faglært men har mer enn 10 års arbeidserfaring innen helse.

Dersom du er ringevikar i flere kommuner kan du jobbe opp til 100% i hver kommune.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Kjærringen_mot_str skrev:

Adecco er jo bare et bemanningsbyrå. 

Anonymkode: fdba3...74b

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Kjærringen_mot_str skrev:

Flott å se at Adecco tar ansvar. Forsvarligheten blir ikke bra når ansatte i helsevesenet jobber dobbel og trippelvakter.

Anonymkode: 44432...960

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei...

Jeg trenger å tjene raskt 100 000 da billånet mitt er i Inkasso. Tenkte å søke om månedelig betaling, men de godtar sikkert ikke en laaang avbetaling som drar ut over flere år. I grunn vil jeg bare få betalt ut det som står i gjeld på min bil slik at den er 1100 % min.

Jeg har stor arbeids kapasitet. Har noen tips om hvordan man i løpet av 6 mnd kan tjene 100 000? Jeg skjønner jo at man må ta seg jobb osv... men noen som har noen tips. Har hørt at selgere kan tjene bra.Har også stippen som jeg vil få og legge i denne gjelden, men i løpet av 6 mnd er det bare 50 000...

Noen tips...

Få deg jobb på privat omsorgsbolig som konsulent. Kan fint dra inn 60-70K før skatt i mnd da.

Anonymkode: 90c8f...b41

Skrevet
På ‎12‎.‎06‎.‎2018 den 12.33, AnonymBruker skrev:

Hei...

Om det er aktuelt kan jeg muligens vurdere å stille som kausjonist e.l.

AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2018 den 20.44, AnonymBruker skrev:

Dersom du er ringevikar i flere kommuner kan du jobbe opp til 100% i hver kommune.

Tusen takk for alle tilbake meldingene. Da jeg tok kontakt med inkasso byrå, ble jeg i grunn overrasket. De var ikke ivrige på å hente bilen, fordi de hadde tatt pant i bolig. Og samtidig fikk jeg tilbud om å komme med nedbetalings avtale over flere måneder. Men dersom jeg har nedbetalings avtale, kan jeg bruke bilen som jeg vil? Jeg bor nemlig i utlandet og ville hatt den med dit. Hvor må jeg søke eller hvem må jeg spørre om det?

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer lukrativt for dem å ta boligen din enn bilen din. 

Anonymkode: 1408c...d35

AnonymBruker
Skrevet

Aleris/insita/helsepartner. Privat helse. Her kan du tjene 100 000 på 3 mnd om du kan jobbe masse.  

Anonymkode: 7fce7...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...