Gå til innhold

Campingplass med mulighet for hengekøye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er helt ny å hengekøye-gamet 😜

Lurer på om det ofte er muligheter for at man kan få henge opp hengekøye på campingplassen? Hvis man betaler for et telt f.eks? Har dere sett folk bruke hengekøyer på campingplasser?

Har lyst å ta med meg barna på tur. Fri natur er fint og flott, men en lekeplass/badebasseng e.l med andre barn inni mellom hadde vært veldig fint! :) 

Anonymkode: 0df39...d35

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tipse om Gudvangen camping i Sogn. Der var de veldig positive og syntes dette var kjempeartig. Jeg var den første de hadde hatt med køye, men de vurderte å kjøpe inn og leie ut selv også. Flott område nederst ved elva med mange passende trær. Kan bli litt kaldt ved elva så ta med godt med klær og liggeunderlag/dyreskinn å ligge på. 

Skrevet

Jeg ringte Bogstad og Ramton i Oslo og der hadde de ikke mulighet til det sa de. Får håpe det blir flere og flere som åpner for dette. Gudvangen syns i alle fall at dette var svære greier. Jeg betalte kun 50 kr for å ligge der en natt, og med et par poletter til 10kr stk for dusjen, og fri bruk av toalett og kjøkkenutstyr synes jeg at jeg fikk en veldig god deal. Sov i skogen ellers, men er greit å ha litt fasiliteter innimellom og. Særlig når det ikke er temperatur til å "dusje" i bekken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...