AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Jeg har to elever ute to timer i uka i engelsk (en gutt fra 5. trinn, en gutt fra 7. trinn). Neste uke er det siste uke før sommerferien, og jeg føler vi egentlig er litt ferdig med det faglige til da. Derfor tenkte jeg at for at de både skal få engelsktrening OG en film for hyggens del nå før sommerferien, så kan vi se en film sammen. Den må være engelskspråklig, og ikke for barnslig kanskje. Problemet er at jeg ikke er helt sikker på hvilke filmer som fenger en 5. klassing og en 7. klassing. Jeg kan eventuelt høre med dem, men jeg tenkte det skulle være en overraskelse. De skal se den sammen. Har dere noen tips til slike filmer som kan passe? Anonymkode: 59b11...6d7
JesusErStammen Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Star Wars the Empire stikes back (5)...
Gjest -Willow Skrevet 13. juni 2018 #3 Skrevet 13. juni 2018 Spiderman: homecoming tror jeg vil slå an.
DaAg Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Kubo and the two strings - utrolig vakker animasjon, ikke for barnslig. Samme med Coraline. Edward Scissorhands - stor sannsynlighet for at de faktisk ikke har sett den. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #5 Skrevet 21. juni 2018 Hva med den Den utrolige reisen ( Homeward Bound: The Incredible Journey)? Eller Johnny English? Old dogs? Anonymkode: a30c6...0a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå