AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Hei, jeg er vel 90 % sikker på at jeg får beholde mine skattepenger som jeg har til gode dette året, men jeg vil bare forsikre meg om at det faktisk er slik før jeg bruker pengene. Er det slik at om jeg har skattepenger tilgode så får jeg beholde disse selv om jeg går på arbeidsavklaringspenger? Jeg startet på aap i fjor høst. Anonymkode: 98b87...383
Antoinette Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er vel 90 % sikker på at jeg får beholde mine skattepenger som jeg har til gode dette året, men jeg vil bare forsikre meg om at det faktisk er slik før jeg bruker pengene. Er det slik at om jeg har skattepenger tilgode så får jeg beholde disse selv om jeg går på arbeidsavklaringspenger? Jeg startet på aap i fjor høst. Anonymkode: 98b87...383 Ja det gjør det. Dette er dine penger som du har betalt inn for mye i skatt. 2
Luralitt Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, Antoinette said: Ja det gjør det. Dette er dine penger som du har betalt inn for mye i skatt. 🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå