Pultost Skrevet 19. juni 2018 #21 Skrevet 19. juni 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kleint i dette tilfelle, jeg var ekstremt betatt av han.😅 Høy og mørk, med mørke øyne. Nå har han fått en høy stilling en helt annen plass. Har tenkt på om jeg skulle sendt han en mld på face, men aldri klart det. Han ga meg blikk flere ganger, å ville slå av en prat med meg når han hadde lite å gjøre. Hvorfor så han så lenge i øynene mine? Likte han det han så, eller var han bare konsentrert? Anonymkode: 672d9...fa1 Ah, ja da bilr det noe annet. Så først for meg en gammel gris. Høres ut som han likte det han så, ja.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #22 Skrevet 19. juni 2018 17 minutter siden, Pultost skrev: Ah, ja da bilr det noe annet. Så først for meg en gammel gris. Høres ut som han likte det han så, ja. Tror du han likte det altså?😅 Var det jeg fikk følelsen på da. Nei, ikke gammel. 8år eldre enn meg, helt okei det. Det blir bare litt automatisk det når man holder blikket lenge og jeg ligger der mens han tar meg på magen. Altså, om jeg ikke skulle tro han mente noe med det, var det hvertfall vanskelig å tenke noe annet. 😄😍 Det ble veldig intimt kan du si. Så var det en annen setting (da jeg var høy-gravid av alle ting!) Da gikk vi inn på et rom, et halvmørkt rom der vi skulle se bevegelsene på babyen. Da måtte han ta gelé på magen, å han satt mot meg. Så kikket han på meg da vi fant hjertelyden og han bare kikket. Ble stille.... jeg følte meg så ekstremt rar der jeg satt. 😂 Det ble faktusk litt kleint. Å egentlig fikk jeg et ønske om 'tenk hvis du var pappa'n i dette tilfelle ... sukk... Alle har vel lov å ha litt fantasier, bare man ikke utfører noe. Anonymkode: 672d9...fa1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #23 Skrevet 19. juni 2018 Han sa også at jeg ble han sin lille "prøvekanin" fordi han hadde så mye eldre folk. Han likte at jeg var ung, å satt seg veldig inn i min gravide tilværelse. Han sjekket alt han kunne sjekke. Ringte meg ofte. Så mye at samboeren min reagerte🙈😄 Anonymkode: 672d9...fa1
Pultost Skrevet 19. juni 2018 #24 Skrevet 19. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du han likte det altså?😅 Var det jeg fikk følelsen på da. Nei, ikke gammel. 8år eldre enn meg, helt okei det. Det blir bare litt automatisk det når man holder blikket lenge og jeg ligger der mens han tar meg på magen. Altså, om jeg ikke skulle tro han mente noe med det, var det hvertfall vanskelig å tenke noe annet. 😄😍 Det ble veldig intimt kan du si. Så var det en annen setting (da jeg var høy-gravid av alle ting!) Da gikk vi inn på et rom, et halvmørkt rom der vi skulle se bevegelsene på babyen. Da måtte han ta gelé på magen, å han satt mot meg. Så kikket han på meg da vi fant hjertelyden og han bare kikket. Ble stille.... jeg følte meg så ekstremt rar der jeg satt. 😂 Det ble faktusk litt kleint. Å egentlig fikk jeg et ønske om 'tenk hvis du var pappa'n i dette tilfelle ... sukk... Alle har vel lov å ha litt fantasier, bare man ikke utfører noe. Anonymkode: 672d9...fa1 Får inntrykk av det iallefall, basert på det du skrev. Ah, nei det er innenfor. Når jeg hører om leger ser jeg automatisk for meg min egen med en gang, og han nærmer seg pensonsalder. Ser den, har jo merket litt noen ganger blant gutter jeg har møtt, at jeg har fått sånne blikk, og tenker at enten er de kåte eller så er jeg innbilsk. Skjønner at det ble litt blanda følelser der ja, men det er som du sier, det er ingen lover mot fantasier, så lenge en lar det bli med det så er ingen skade skjedd. Man er jo ikke blind selv om man har partner.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #25 Skrevet 19. juni 2018 13 minutter siden, Pultost skrev: Får inntrykk av det iallefall, basert på det du skrev. Ah, nei det er innenfor. Når jeg hører om leger ser jeg automatisk for meg min egen med en gang, og han nærmer seg pensonsalder. Ser den, har jo merket litt noen ganger blant gutter jeg har møtt, at jeg har fått sånne blikk, og tenker at enten er de kåte eller så er jeg innbilsk. Skjønner at det ble litt blanda følelser der ja, men det er som du sier, det er ingen lover mot fantasier, så lenge en lar det bli med det så er ingen skade skjedd. Man er jo ikke blind selv om man har partner. Helt enig med deg.;) Jeg hadde også en i 60-åra før han her. Som da var i slutten av 30åra da. Av denne mannen var det umulig å ikke bli fascinert. Bare synd jeg aldri ser han lengre.. 😣 kan jo ikke kontakte han heller. Anonymkode: 672d9...fa1
Pultost Skrevet 19. juni 2018 #26 Skrevet 19. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg.;) Jeg hadde også en i 60-åra før han her. Som da var i slutten av 30åra da. Av denne mannen var det umulig å ikke bli fascinert. Bare synd jeg aldri ser han lengre.. 😣 kan jo ikke kontakte han heller. Anonymkode: 672d9...fa1 Alltid synd når favoritter slutter, men ser problemet ja, er ikke bare bare å kontakte dem heller, og tror vel også din mann neppe hadde satt pris på om du kontaktet ham når det ikke er i forbindelse med en time. xD
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #27 Skrevet 19. juni 2018 Sant så sant. Syntes bare det var et magisk øyeblikk altså, også så godt jeg husker det blikket hans. Skulle tro han kikket så lenge med vilje 😅 Merkelig hva et intenst blikk gjør med oss..🐍 Anonymkode: 672d9...fa1
AnonymBruker 42 Skrevet 19. juni 2018 #28 Skrevet 19. juni 2018 Vel, damer lukter annerledes når de er ekstra kåte, så jeg går ut i fra at menn gjør det også.... "Soveroms-Ææævvve" er jo også et allright tegn, skulle en tru.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #29 Skrevet 21. juni 2018 Men en lege har lov å bli tent, men aldri gi etter. Alle leger kan ei eller annen møte på en attraktiv person, uten at legen viser dette på noen som helst måte. Det gjorde aldri han heller, men jeg mener på at vi fikk en god å spesiell kjemi. Han ringte ofte, å følte meg skikkelig ivaretatt av han - alltid. All creeds for det!:) Anonymkode: 672d9...fa1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #30 Skrevet 23. juni 2018 Klart man kan lukte kåthet, en kvinnelig passasjer satt ved siden av meghun var utrolig sexy og jeg kjente at jeg ble kåt men avisa skjulte bulen i buksa, likevel skjønte hun det og reagerte hun også, jeg kjente en svak lukt av kjønn fra henne. hun rødma litt men konsentrerte seg om å rote i veska si som om hun leita etter noe, i grunn en koselig opplevelse. Anonymkode: dc82c...4de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå