Gå til innhold

Lukte kåthet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å se på en mann at han er kåt/tent? Hvordan skinner dette gjennom?

tenker først og fremst uten noe fysisk kontakt og berøring, men fra avstand... hvilke signaler sender mannen når han vil ha en kvinne?

Anonymkode: 90b67...493

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øyekontakt, store svarte pupiller, puster tungt enten gjennom utvidede nesebor eller munn. Fukter leppene. Rød hud hals, øre og brystkasse.

Anonymkode: 86579...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Personlig så prøver jeg å skjule det slik at folk ikke oppdager det, men det enkleste er vel på bulen i buksen vil jeg tro. Eller at man sitter med beina litt i kryss eller noe slik for å skule bulen.

Anonymkode: 873b9...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å puste tungt nærmest momentant og begynner å skjelve litt faktisk på hendene og sikkert også i knærne uten at jeg nødvendigvis merker det selv. Det helt utrolig hvilken effekt/påvirkning en dame man får lyst på kan ha på oss mannfolk! Kort oppsummert, jeg blir GAL!

Anonymkode: 5def9...2a2

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å puste tungt nærmest momentant og begynner å skjelve litt faktisk på hendene og sikkert også i knærne uten at jeg nødvendigvis merker det selv. Det helt utrolig hvilken effekt/påvirkning en dame man får lyst på kan ha på oss mannfolk! Kort oppsummert, jeg blir GAL!

Hvilke type damer gjør deg tent da? 

Anonymkode: 672d9...fa1

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å se på en mann at han er kåt/tent? Hvordan skinner dette gjennom?

tenker først og fremst uten noe fysisk kontakt og berøring, men fra avstand... hvilke signaler sender mannen når han vil ha en kvinne?

Noe du opplever siden du spør?😊

Jeg merker dyp øyekontakt hos mannfolk når de er lystne/vil ha deg.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke type damer gjør deg tent da? 

Damer med fin rumpe (rumpe er viktig) og pupper selvfølgelig, ikke for tykke eller tynne, og det som tenner meg mest har jeg funnet ut er intelligens, ingen andre kvaliteter slå intelligens!  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer med fin rumpe (rumpe er viktig) og pupper selvfølgelig, ikke for tykke eller tynne, og det som tenner meg mest har jeg funnet ut er intelligens, ingen andre kvaliteter slå intelligens!  

Da burde hverken rumpe eller pupper nevnes siden intelligensen til dama tenner deg mest.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde hverken rumpe eller pupper nevnes siden intelligensen til dama tenner deg mest.. 

Jeg kan ikke stå imot evolusjonen, pupper og rumpe har jo bestemte og viktige oppgaver hver for seg, derfor har naturen sørget for at de også skal være uimotståelige for det motsatte kjønn. Men ingenting som sagt slår intelligens!  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pupper og rumpe liker man fordi man vet hva man kan gjøre med dem i senga. Man lager jo ikke barn i pupper og rumpe. Akkurat som når en kvinne ser en deilig mann med gode armmuskler og styrke som kan slenge henne litt rundt ♥️ eller hendene og hva de kan gjøre med den. Eller en penis. ❤️

Anonymkode: 6fb33...169

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke stå imot evolusjonen, pupper og rumpe har jo bestemte og viktige oppgaver hver for seg, derfor har naturen sørget for at de også skal være uimotståelige for det motsatte kjønn. Men ingenting som sagt slår intelligens!  

Kan du nevne eksempler på intelligens?

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe du opplever siden du spør?😊

Jeg merker dyp øyekontakt hos mannfolk når de er lystne/vil ha deg.

Kanskje det😉

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du nevne eksempler på intelligens?

Jeg kan si så mye at med intelligens så mener jeg ikke nødvendigvis sosialintelligens. Hvis du lurer på en mer presis definisjon av intelligens så kan du jo Google!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan si så mye at med intelligens så mener jeg ikke nødvendigvis sosialintelligens. Hvis du lurer på en mer presis definisjon av intelligens så kan du jo Google!

Nei. Der viste du nettopp en definitiv mangel på intelligens og sosial egenskap. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det😉

En kollega av deg, typisk?😊

AnonymBruker
Skrevet
På 13.6.2018 den 14.17, AnonymBruker skrev:

En kollega av deg, typisk?😊

Nei, ingen kollega😊

Skrevet

Ser det som regel når han får dét blikket. ;) 

AnonymBruker
Skrevet
På 15.6.2018 den 23.17, Pultost skrev:

Ser det som regel når han får dét blikket. ;) 

Min tidligere lege hadde et sånnet blikk. Da jeg var på undersøkelse hos han å han skulle sjekke magen min ift slim i halsen, kikket han lenge og dypt i øynene mine der jeg lå. Jeg ble litt forstyrret, men samtidig helt oppslukt. Kjenner jeg tenker på han enda - dette er 2år siden. Blikk sier mer enn ord. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min tidligere lege hadde et sånnet blikk. Da jeg var på undersøkelse hos han å han skulle sjekke magen min ift slim i halsen, kikket han lenge og dypt i øynene mine der jeg lå. Jeg ble litt forstyrret, men samtidig helt oppslukt. Kjenner jeg tenker på han enda - dette er 2år siden. Blikk sier mer enn ord. 

Sant det, selv hadde jeg nok synes det var kleint om legen fikk "kåte øyne" under en undersøkelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Pultost skrev:

Sant det, selv hadde jeg nok synes det var kleint om legen fikk "kåte øyne" under en undersøkelse. 

Ikke kleint i dette tilfelle, jeg var ekstremt betatt av han.😅  Høy og mørk, med mørke øyne. Nå har han fått en høy stilling en helt annen plass. Har tenkt på om jeg skulle sendt han en mld på face, men aldri klart det. Han ga meg blikk flere ganger, å ville slå av en prat med meg når han hadde lite å gjøre. 

Hvorfor så han så lenge i øynene mine? Likte han det han så, eller var han bare konsentrert? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...