AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Har opplevd at en jeg trodde var min bestevenn har sviktet meg grovt. Har kjent henne nesten hele livet. Hun klinte med min kjæreste på fest og viser så godt som null anger. Kjæresten er selvfølgelig min eks kjæreste nå. Dette skjedde for tre uker siden og venninnen min later som ingenting har skjedd og la bare skylden på alkoholen rett etterpå da hun «unnskyldte seg». Hun unnskyldte seg med at hun var full og han innpåsliten. Anonymkode: 7b8fb...374 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Jada. Eksvenninna mi forsøkte seg også slik. Slike venninner er ikke noe å samle på. Anonymkode: 67fce...690 2
Bonusmammaen Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Kast begge to i søpla. Ville sagt rett ut at venner oppfører seg ikke sånn og at det er grunnen til at du bryter vennskapet. Mange som har mindre og mindre kontakt til det ikke er noe. Personlig synes jeg det er feigt og sier rett ut hva jeg mener. Hvis hun ikke ber om unnskylding er hun ingenting å samle på.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Man kan drite seg ut i fylla, men da legger man seg flat og ber om unnskyldning. Når hun ikke viser anger, så er hun ikke mye å samle på. For det kan godt være hun gjør det samme igjen når du får deg ny kjæreste Hadde selv en venninne (hadde bare kjent henne i et par år) og hun hadde ligget med min daværende kjæreste og begge nektet selv om jeg hadde bevis. Droppet de begge to Anonymkode: 4bdf3...731 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 Hun ba om unnskyldning rett etter, men følte at det ikke var oppriktig siden hun la skylda på alkohol og at han var innpåsliten. I tillegg spurte hun hvorfor jeg egentlig var så sint. TS Anonymkode: 7b8fb...374
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ba om unnskyldning rett etter, men følte at det ikke var oppriktig siden hun la skylda på alkohol og at han var innpåsliten. I tillegg spurte hun hvorfor jeg egentlig var så sint. TS Anonymkode: 7b8fb...374 Åh! Så typisk ansvarsfraskrivelse fra henne! Anonymkode: 67fce...690
smalls Skrevet 12. juni 2018 #7 Skrevet 12. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun ba om unnskyldning rett etter, men følte at det ikke var oppriktig siden hun la skylda på alkohol og at han var innpåsliten. I tillegg spurte hun hvorfor jeg egentlig var så sint. TS Anonymkode: 7b8fb...374 Uhm, hun måtte spørre deg om hvorfor du var sint? Er hun helt blåst? Hun hadde neppe likt om hun hadde kjæreste og du klinet med han på fest Når man gjør noe sånt, så nytter det ikke å bare komme med en svak unnskyldning og skylde på fylla. Det blir for dumt. Vil du virkelig ha en venninne som ikke respekterer deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå