Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag sykler jeg til skolen med småjentene mine. Vi bor et lite stykke fra skolen, så mange sykler eller går i flokk. I dag var vi tidlig ute, og på veien hjem møtte jeg mange barn på vei til skolen, nesten alle på sykkel. Nesten hjemme møtte det meg et fantastisk syn. Med solbleket, rosa hjelm som var alt for liten, og sølv og blå sykkel - som helt klart var en guttesykkel - og som var enda mindre, kom hun. Hun som alltid går alene på vei til skolen, fordi hun stort sett alltid er for sent ute. Buksene er alltid for korte, og jakken litt trang. Hun bor i et av de husene som ligger rett mot hovedveien, utgangsdøren åpner seg rett ut på gata - der ville aldri jeg bodd, med traffikken og støvet og... Hun smiler alltid! Og flettene står alltid til alle kanter! I dag kom hun mot meg på sykkel for første gang, og jeg registrerte hjelmen og sykkelen som var alt for små, men ansiktet, det skinte, som solen og månen og stjernene til sammen. Jeg ble helt varm inni meg, og smilte resten av veien hjem.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin historie som gir meg glade bilder på netthinnen. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne barn smiler og gjør seg så flinke at de forsvinner i mengden, for de vet utmerket godt at de skiller seg ut men av hensyn til foreldre så dekker de over.

Anonymkode: 94555...44a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånne barn smiler og gjør seg så flinke at de forsvinner i mengden, for de vet utmerket godt at de skiller seg ut men av hensyn til foreldre så dekker de over.

Anonymkode: 94555...44a

Dette er ikke en sånn tråd! ;) 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Fin historie som gir meg glade bilder på netthinnen. :) 

Takk, forresten, Hoppis! :takke:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg vil at flere skal lese denne! Håper den gjør flere glade! :nigo:

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

På leting etter noe helt annet dukket denne opp. En så koselig historie trenger å trekkes opp og leses av så mange som mulig :)

Anonymkode: 3bc86...1cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...